וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת מאחורי סרטון הבחורה שנופלת מצוק שהכעיס את הרשת

9.7.2017 / 9:15

הסרטון בו נראה צעיר שנמנע מלעזור לבחורה שנופלת מגובה רב למעמקי האוקיינוס צבר מיליוני צפיות תוך שבועות ספורים. כעת מגיע ההסבר של מי שצילם את הסרטון והתירוץ למה חברו המושמץ פעל נכון בעצם

REDDIT

בווידאו: סרטון הנפילה השנוי במחלוקת

פרטים חדשים נחשפים על סרטון שחרך את הרשת לפני שנה וצבר כבר מיליוני צפיות. בסרטון נראית חבורה של צעירים קופצים למים מצוק בגובה רב, ומיד לאחר מכן בחורה שמחליקה ונופלת מהצוק למים בצורה מסוכנת למדי, כשגם הניסיונות שלה להיאחז בצעיר שנמצא לידה לא עוזרים ובאופן מרתיח למדי, הוא אפילו בורח ממגע עימה ונותן לה ליפול, כביכול.

כעת מתבררים פרטים נוספים אודות הסרטון. הצלם שלו אותו הוא הבמאי הרוסי אלכסנדר טיחומירוב, והבחורה שנופלת מהצוק היא אשתו לשעבר, הדוגמנית מארי שום. הצעיר שבוחר שלא לסייע לה ולמנוע ממנה ליפול הוא חברם המשותף ג'יי אלברז, שלמרות שספג ביקורת חריפה ברשת עקב תגובתו, נותר בקשר קרוב עימם.

עוד ב"אסור לפספס"
"משפחה ללא גיל": לא תאמינו בנות כמה האחיות הללו
מטריף את כולם: האם תצליחו למצוא היכן מסתתרים הדג והביצה?

הנה זה שוב

טיחומירוב סיפר ש"מארי נפלה מהצוק על סלע גדול אחרי שלושה מטרים בערך, ומשם נפלה ישירות למים ללא פגיעות נוספות. בניגוד למה שאנשים חשבו, היא לא שברה שום דבר אבל כן סבלה מפגיעות קלות ברגליים, בגב ובגב התחתון. כמה ימים אחרי המקרה הזה היא עוד התקשתה ללכת, אבל היא בסדר עכשיו".

עוד סיפר טיחומירוב כי אין בליבו או בליבה של מארי טינה כלפי אלברס. "הכל קרה בשבריר שנייה, ואולי עדיף שהוא לא ניסה להיות גיבור גדול וככה היה נופל יחד איתה. הוא לא הזיז את הרגל בגלל שהוא חתיכת חרא, אבל בגלל שזה היה האינסטינקט שלו. לא היה לו זמן לחשוב על שום דבר. למזלו ולמזלה של מארי, שום דבר רציני לא קרה".

כמו כן, סיפר טיחומירוב כי מארי, שבזמן שהסרטון צולם הייתה אשתו, הרתה וילדה את בנם המשותף בשנה שעברה. מאז הזוג הספיק להתגרש אולם השניים שומרים על קשר עם אלברז. סוף טוב הכל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully