וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחה ללא גיל": לא תאמינו בנות כמה האחיות הללו

5.7.2017 / 8:50

שרון, לור ופייפיי, גרות בטייוואן ונראות כאילו הן בשנות העשרים (או העשרה) לחייהן. אבל האמת רחוקה מאוד מזה. אז מה הסודות שלהן?

צילום מסך

חשבתם שהמשפחה שלכם נראית צעירה? זה כלום לעומת המשפחה הטייוואנית הזו, שכתבה במדינה לתואר "המשפחה ללא גיל". יש בה שלוש אחיות, בנות 41, 40 ו-36, שנראות כאילו הן בשנות העשרה או מקסימום העשרים לחייהן. נתחיל עם שרון סו, בת ה-36, שטוענת שהדבר הכי חשוב שמאפשר לה להיראות כפי שהיא נראית הוא שמירה על עורה בשמש. לשרון יש למעלה ממיליון מעריצים בפייסבוק וסלון יופי בטייפיי:

עוד ב"אסור לפספס":

אישה סגולה עם חזה ענק מבקשת להוסיף שתלים שייסכנו את חייה
מטריף את כולם: האם תצליחו למצוא היכן מסתתרים הדג והביצה?
שלישיית אחיות זכו בתחרות פיתוח גוף כי לא הצליחו להבדיל ביניהן
"הספינרים הם מהשטן": איש דת טוען שהילדים שלכם בדרך לגיהנום

והנה שרון ושתי אחיותיה (משמאל אליה), לור, בת 41, מעצבת פנים ובלוגרית אופנה, ופייפיי, בת 40, ואמא לשני ילדים.

פייפיי אמרה ששלושתן ירשו את יופיין מאמא שלהן, רקדנית לשעבר: "כשאמא שלנו היתה צעירה היא היתה נראית מאוד צעירה. גם עכשיו היא עדיין נראית נהדר". היא אף סיפרה שאביהן, בן 74, גם כן נראה טוב לגילו, אך לא נוהג להצטלם כי "הוא ביישן".

אז מה הסוד של פייפיי? ובכן, אין הרבה סודות: "בגלל שיש לי שתי בנות, אני חיה לפי השגרה. אני הולכת לישון ומתעוררת מאוד מוקדם ואוכלת שלוש פעמים ביום, כל פעם באותו זמן. אני לעולם לא מוותרת על ארוחת בוקר, כי לאכול את האוכל שלך בזמן עוזר לך להישאר רזה". כמו כן, פייפיי ממליצה לשתות כוס מים גדולה ופושרת כל בוקר: "אני עושה את זה כבר למעלה מעשור". נו, נראה שזה עובד.

  • עוד באותו נושא:
  • טייוואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully