וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספינרים הם מהשטן": איש דת טוען שהילדים שלכם בדרך לגיהנום

30.6.2017 / 9:15

כומר מפרגוואי דורש מהורים לאסור על ילדיהם לשחק בספינרים בטענה שהמשחק גורם להם ללא מודע לעשות את סמלי השטן ולזמן את בואו

צילום מסך

הכומר חואן מריאנו אבלוס פרסם סרטון שנוי במחלוקת בו הוא משווה את הספינרים לעבודת השטן, טוען שההמצאה השטנית נועדה להשחית את הדור הצעיר וגורמת להם, ללא ידיעה, לסמן באצבעותיהם את סמלי השטן הידועים.

הספינרים הם מהשטן. צילום מסך
הספינר הוא מהשטן?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הספינרים הם בעצם מסר מאלוהים לגבי העיקרון הכי חשוב בנצרות?

לכתבה המלאה

המנהיג הדתי מפרגוואי אינו מרוצה מהטרנד החדש של הנוער וטוען שהצעצוע התמים לכאורה הגיע מהצד האפל והוא למעשה דרך חד סטרית אל השטן עצמו. בסרטון הקצר הוא מסביר את התיאוריה שלו בהדגמה על ספינר. דרך אחת להחזיק את הספינר היא באמצעות האגודל והאמה. בדרך הזאת, מסביר הכומר, הילדים מרימים מעלה את האצבע המורה והזרת ומסמנים את סמל השטן (או את זה של הרוק מטאל). דרך אחרת להחזיק את הספינר היא באגודל ובאצבע. בדרך הזאת, הילדים מרימים את 3 האצבעות הנותרות ויוצרים את המספר "666", שגם הוא מייצג בנצרות את השטן. לסיום הוא אומר: "אל תתנו לילדים שלכם להשתמש בדברים האלה בבית שלכם".

הסרטון המלא:

הכומר ודאי ציפה שהסרטון שלו יגע בלבבות הורים מזועזעים אך במקום זה הוא הפך ללעג, כשגולשים הציפו את דף הפייסבוק שלו בתגובות שטניות לא פחות. משתמש בשם פרננדו פלייטס כתב: "כומר, גם האימוג'י של OK שטני. בוא נפנה למנהלי הווטסאפ כדי שיסירו אותו. הללויה אחי!". הגולש ג'וש סולר הוסיף: "צריך גם להיזהר כשמרימים כוס קפה עם היד. שהשטן לא יבוא וייקח לנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully