וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריף את כולם: האם תצליחו למצוא היכן מסתתרים הדג והביצה?

3.7.2017 / 8:49

האמן ההונגרי גרגלי דודס שהפך לדבר הכי חם ברשת כשאיתגר את הגולשים למצוא דב פנדה בערימה של אנשי שלג - חוזר בחידות חדשות וקשות במיוחד ומבטיח להוציא בקרוב ספר חידות שלם

מפגש מרהיב בין צוללנים לדג שמש - הדג הגדול בעולם/Miguel Pereira

בסרטון – את דג השמש לא קשה למצוא

זוכרים שכולנו שברנו את הראש פעם על איזה דוב פנדה שמסתתר בערימה של אנשי שלג? החידה הויראלית שהפכה את יוצרה, האמן ההונגרי גרגלי דודס, לקריקטוריסט הכי חם ברשת - דרשה מאיתנו לחדד את יכולת ההבחנה שלנו ולמצוא דוב פנדה חמוד בין עשרות אנשי שלג. מאז הוא שחרר לרשת חידונים דומים, חלקים מאתגרים יותר וחלקם פחות, והנה הוא חוזר לחיינו בשתי חידות סופר קשות - ומבטיח להוציא לאור ספר עם שלל חידות כאלה מאוחר יותר השנה. עד אז, אתם מוזמנים לשפשף את העיניים ולצלול יחד איתנו לחידת האוקיינוס החדשה שלו.

בתמונה הצבעונית שלפניכם מופיעים הרבה יצורים ימיים באוקיינוס - אבל רק אחד מהם הוא דג. כן, בין כל כוכבי הים, הקונכיות, האצות, הדיונונים וסוסוני הים מתחבא לו רק דג אחד שעליכם למצוא. תצליחו למצוא אותו?

היכן מסתתר הדג?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

חידון הידע הכללי שיגלה האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה י"ב

לכתבה המלאה

התמונה שותפה בדף הפייסבוק של דודס וזכתה במהירות למאות תגובות מעוקביו שלא הצליחו למצוא את הדג. אחד כתב: "זה היה קשה יותר מהאחרים. לקח לי יותר זמן למצוא אותו". אחר הוסיף: "מצאתי את זה... אבל זה לקח לי הרבה זמן". כמו תמיד, היו גם כמה מזליסטים שמצאו אותו די בקלות, "מצאתי אותו בשניות. היו לך קשים יותר", אמר אחד ואחר הוסיף: "מצאתי את זה מהר יותר מהקודמים שלך, או שאולי אני פשוט חד היום".

מוכנים לגלות את התשובה?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

הנה הוא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

השתפשפתם מעט? בואו נעבור לחידה השנייה ובה עליכם למצוא ביצה שמתחבאת לה בין ארנבונים, אפרוחים, גזרים ופרחים. גם הפעם זה הולך להיות לכם לא קל בכלל, מאחר שהביצה לא ממש דומה לביצה הסטנדרטית שאנחנו מכירים. רמז: כדאי שתתרכזו יותר בצורה של הביצה מאשר בצבעה. עזרנו לכם מספיק.... צאו לדרך!

היכן מסתתרת הביצה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קחו את הזמן. אנחנו נחכה

הנה היא:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully