וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסוד של הפירמידות במצרים: העולם יגיע לסיומו בחודש הבא

15.8.2017 / 23:41

גם לכם כל הסיפור הזה נשמע מופרך? ובכן, נומרולוג נוצרי טוען שהשווה בין המבנים העתיקים לקטעים מהתנ"ך והגיע למסקנה חד משמעית על קץ האנושות - והוא לא לבד

מטייל טיפס על הפירמידה במצרים/Andrej Ciesielski

בסרטון - התייר שטיפס על הפירמידות ונעצר

לא מעט תאוריות קונספירציה נפוצו לאורך השנים בכל הנוגע לדרך בה הפירמידות נבנו. יש כמובן את אלה שבטוחים שחייזרים הם אלה שאחראיים לאחד משבעת פלאי תבל, ועל כן, אין זה מפתיע לשמוע כי לפירמידות יש חלק בתיאוריית קונספירציה שצצה לה כעת, לפיה העולם הולך להיחרב בקרוב.

מה הקשר לפירמידה הגדולה בגיזה? הנומרולוג הנוצרי והתיאורטיקן דייויד מיד הוא שאחראי לקביעה הזאת. מיד, שלא מפסיק לחפש הוכחות לקיצו הקרוב של העולם (וכבר טען שזה יקרה בגלל הכוכב המסתורי X ושעשרת המכות התנכיות כבר החלו להתרחש, טוען כעת שהצליח לפענח צופן סודי במבנים העתיקים ולאחר שהשווה אותם לפסוקים מהתנ"ך, הוא הגיע (שוב) למסקנות דומות ומלחיצות מאוד.


עוד בנושא:

חוקרים מסכימים: זה התאריך המדויק והקרוב של סוף העולם
ליקוי החמה שיגיע אלינו באוגוסט עלול להחריב את העולם כולו
נבואה בת יותר ממאה שנים: טראמפ יהיה נשיא ארצות הברית האחרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט נוסטלגי אחרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שחוקרים ניסו במשך מאות שנים לפענח את סודות הפירמידות ללא הצלחה, טוען מיד שהוא פיענח אותן. לדבריו, הן משמשות כשעון או יומן ענק שמראה לנו את תאריך סוף העולם.

מוקדם יותר השנה קבע מיד שהעולם ייחרב כשכוכב ענק בשם ניבירו (או Planet X) יתרסק אל כדור הארץ. ניבירו יופיע בשמים שלנו ב-23 בספטמבר, לטענתו, ויתרסק אל כדור הארץ בחודש אוקטובר. כעת הוא הצליח להשיג חיזוק לטענה ולתאריך - מהפירמידות.

בראיון שהעניק לדיילי סטאר הבריטי, מיד אמר שהפירמידות הן "המבנה המדוייק ביותר בעולם. הן מכוונות לצפון עם סטייה של 3/60 המעלה וממקומות במרכז אדמת כדור הארץ. קווי הרוחב והאורך שחוצים את כדור הארץ מצטלבים בשני מקומות בלבד - באוקיינוס ובפירמידות". מיד טוען שהוא חשף שתי מנהרות חשובות שממוקמות בזוויות מדוייקות בפירמידה הגדולה שיצביעו לנקודות קריטיות בשמיים - ב-20 לספטמבר. אחת מהן תהייה מכוונת אז לכוכב רגולוס (שנקרא גם "המלך הקטן") - הכוכב הבהיר ביותר בקבוצת הכוכבים אריה והתעלה השנייה תהייה מכוונת לכוכב הלכת צדק (שלדבריו נקרא בפי היהודים "הכוכב של המשיח" והוא מסמל לפי המקובלים את המשיח).

גיף סוף העולם. Giphy
and now, the end is near/Giphy

"אז בואו נבחן את העובדות", אומר מיד, "היא נבנתה לפני 5,000 שנים, על ידי מישהו שהיה בעל רמת ידע על טבעית באותה תקופה. מעולם לא מצאנו בפירמידות גופות, אוצרות או כתובות חרטומים. זהו למעשה יומן שמסמן תאריך לסתיו הקרוב. למה שמישהו לפני 5,000 שנה יבנה כזה מבנה עם יעוד אחד - להראות לנו את התאריך?". המסקנה המתבקשת לדעתו היא שזהו התאריך של סוף העולם.

אז נכון, רוב הסיכוי שמדובר באסופה של שטויות ושב-24 בספטמבר יסביר לנו מיד מדוע החישובים שלו היו לא מדוייקים וימצא תאריך אחר לסוף העולם, אבל אם הוא צודק - אל תשכחו איפה קראתם את זה קודם.

  • עוד באותו נושא:
  • פירמידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully