וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 40 נעצר בחשד למעשים מגונים בבת 60 בבית החולים רמב"ם

11.8.2017 / 20:25

על פי הודעת בית החולים החשוד נכנס דרך חלון לחדר שבו שהו מטופלות מבוגרות וניסה לפגוע בהן. אחת מהן דיווחה למאבטחים ואלה הזעיקו את המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך בשבוע

מיון בית חולים רמב"ם מאי 2017. אדריאן הרבשטיין
צו איסור פרסום הוצא על פרטי החשוד והמתלוננת. בית החולים רמב"ם בחיפה/אדריאן הרבשטיין

גבר כבן 40 נעצר היום (שישי) בבית החולים רמב"ם בחיפה בחשד שביצע מעשים מגונים באישה כבת 60 המאושפזת במקום. האישה התלוננה בפני מאבטחי בית החולים כי גבר זר שהסתובב במחלקה ניסה לבצע בה מעשה מגונה. המאבטחים איתרו את החשוד והזעיקו את המשטרה. שוטרים שהגיעו לבית החולים אצרו את החשוד ולקחו אותו לחקירה. בית משפט השלום בחיפה האריך בשעות הצהריים את מעצרו של החשוד בשבעה ימים והוציא צו איסור פרסום על פרטיו ועל פרטי המתלוננת.

מבית החולים נמסר כי מדובר באירוע חמור שבו החשוד התחזה לפצוע שזקוק לטיפול במיון, פרץ את חלון המחלקה ונכנס לחדר אשפוז, שם פגע במטופלות מבוגרות חסרות אונים. עוד נמסר כי לאחר שאותר החשוד בידי המאבטחים והועבר לידי המשטרה כינס נציג הנהלת בית החולים את משפחותיהן של המטופלות ועדכן אותן על המקרה.

עוד נמסר כי "יש לזכור שבית חולים הוא מקום פתוח ונגיש שבו עשרות מלווים נשארים ליד מיטת יקיריהם בלילות במחלקות שונות, ואזרחים רבים נכנסים כל שעות היום והלילה לקבלת טיפול. אנו מזועזעים מהמעשה הנפשע של החשוד ומושיטים יד לסייע ולחזק את הנפגעות ואת משפחותיהן".

עוד בוואלה! NEWS:
חרף האיומים: "לארה"ב ערוץ דיפלומטי חשאי עם קוריאה הצפונית"
מת ניצול השואה מחיפה שהחזיק בתואר האיש מבוגר בעולם
ספינת סיוע למהגרים חילצה כלי שיט של ארגון נגד הגירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully