וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע משך את ידית החירום – וגרם לעיכוב תנועת הרכבות במרכז

10.8.2017 / 22:43

נוסעי רכבת ישראל נאלצו להמתין היום זמנים ארוכים בציפייה לרכבת, בגלל תקלה שבגללה נתקע קטר סמוך לצומת גנות. "נמאס מהשאננות", מחתה נוסעת בדרכה לחיפה. רכבת ישראל: "מתנצלים על אי הנוחות"

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: מאות נוסעים פונו מהרכבת בגלל תקלה, בחודש שעבר)

"לא הגיוני שנמתין לרכבת 45 דקות, מבאס להתחיל ככה את סוף השבוע", כך אמר הערב (חמישי) נוי דוד, חייל המשרת בבסיס הקרייה בתל אביב. ב-18:00 יצאנו הביתה, ותחנת השלום נראתה כמו סיוט. עשרות נוסעים עצבניים המתינו לרכבת. אני לא מצליחה להבין איך עם כל השדרוגים, תמיד בסוף הנוסע הקטן משלם את המחיר".

דוד ומאות נוסעים נוספים התעכבו בעקבות עומסים ברכבת, שהחלו בסביבות 17:30 עקב קטר שנתקע על המסילה לפני תחנת תל אביב ההגנה לכיוון צפון באזור צומת גנות. התקלה גרמה לאיחורים גדולים ברכבות ברוב חלקי הארץ.

"אני מצפה שבשנת 2017 יידעו ברכבת ישראל להתגבר על טעויות אנוש", כעסה ליאת מיוחס, שעובדת בתל אביב ומיהרה לילדיה המחכים לה בחיפה. "נמאס מהשאננות הזאת", אמרה וסיפרה על האכזבה שנגרמה לה עקב העובדה שילדיה נאלצו לישון אצל בני משפחה משום שלא הספיקה לאסוף אותם.

עוד בוואלה! NEWS:
קייטנת הבטיחות של רכבת ישראל: עובדי הרכבת הגיעו להדריך את הילדים
טראמפ על איומי "האש והזעם" נגד קוריאה: "לא הייתי תקיף מספיק"
"המודיעין בטורקיה ניסה לגייס אותי כמרגלת נגד ישראל"

תיעוד: מאות נוסעים פונו מקרון שהעלה עשן בסמוך לתחנת בנימינה. מערכת וואלה! NEWS
נוסעים שפונו מהרכבת בגלל תקלה בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS

מדוברות הרכבת נמסר כי "אחר הצהריים נבלמה רכבת בסמוך לצומת גנות, ככל הנראה ממשיכת ידית החירום על ידי אחד הנוסעים. מאותו רגע התנועה הייתה על מסילה אחת, ונוצרו עיכובים. עם פינוי הרכבת והתחדשות התנועה בשתי המסילות, החלה תנועת הרכבות לשוב לסדרה. רכבת ישראל מתנצלת על אי הנוחות לנוסעים".

בשבוע הבא תבצע רכבת ישראל עבודות תשתית נרחבות בהרצליה, כחלק מהיערכותה להפעלת קו הרכבת המהיר בין תל אביב לירושלים. בהתאם לכך, מיום שישי ה-18 באוגוסט לפנות בוקר ועד יום ראשון ה-27 באוגוסט ב-04:00, תיסגר תחנת הרצליה. שינויים במסלולי הרכבות יבוצעו ברוב חלקי הארץ.

במהלך ימי העבודות יופעלו שירותי תחבורה חלופית ללא תשלום, ויתוגברו צוותי השירות בתחנות הרלוונטיות, וכן יתווספו אליהם סדרים שיציעו הכוונה וסיוע לנוסעים. כמו כן, יתוגבר מוקד שירות הלקוחות ויהיה זמין לאורך כל היממה בעת הפסקת התנועה בתחנת הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully