וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הרס בתי המחבלים שהרגו את הדס מלכא ואלחי טהרלב

10.8.2017 / 7:28

הכוחות הרסו את בתי המחבלים שהוציאו לפועל את הפיגוע המשולב בירושלים בחודש יוני, שבו נהרגה רב-סמל ראשון מלכא בת ה-23. בנוסף הרסו את בית המחבל שדרס למוות את סמל טהרלב סמוך לעפרה באפריל

צילום: דו"צ, עריכה: שניר דבוש

כוחות צה"ל הרסו הלילה (חמישי) את בתיהם של המחבלים שהוציאו לפועל את הפיגוע המשולב בירושלים שבו נהרגה רב-סמל ראשון הדס מלכא, ואת פיגוע הדריסה בצומת עפרה שבו נהרג סמל אלחי טהרלב. הפעילות בוצעה בשיתוף המנהל האזרחי ומג"ב.

הכוחות הרסו את בתיהם של המחבלים אוסמה עטא ובראא סאלח, שביצעו את הפיגוע שבו נהרגה מלכא, בדיר אבו משעל שבאזור רמאללה. כמו כן, ביתו של המחבל עאדל ענכוש, שהשתתף באותו הפיגוע, נאטם. כמו כן, נהרס ביתו של המחבל מאלכ חאמד בכפר סילוואד, לאחר שהוציא לפועל את הפיגוע שבו נהרג טהרלב.

עוד בוואלה! NEWS
מנהרות בלב אוכלוסיה אזרחית: צה"ל חושף את נתיבי הטרור ברצועה
הפיגוע בחלמיש: צל"ש יוענק ללוחם "עוקץ" שנטרל את המחבל
במהלך מעצר מבוקשים בשטחים: חייל נפצע בינוני מאש חבריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה בפיגוע משולב בשתי זירות. מלכא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכא, שוטרת מג"ב בת 23, נהרגה בפיגוע דקירה וירי בחודש יוני האחרון בשער שכם שבעיר העתיקה בירושלים. תחילה העניק לה צוות מד"א טיפול רפואי ולאחר מכן מותה נקבע בבית החולים הדסה הר הצופים. שני בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע באורח בינוני ושניים נוספים באורח קל. בפיגוע פעלו המחבלים בסך הכול בשתי זירות, ולאחר שדקרו את מלכא בזירה הראשונה, ביצעו ירי בזירה נוספת. שלושת המחבלים נורו למוות.

הפיגוע שבו נהרג טהרלב, בן 20 מטלמון, התרחש סמוך להתנחלות עפרה בחודש אפריל. המחבל נעצר והועבר לחקירת שב"כ מיד לאחר פיגוע הדריסה. בעבר הוא ריצה עונש מאסר בכלא הישראלי במשך כארבעה חודשים בגין ניסיון חדירה להתנחלות אדם שאירע ב-2015. בעמוד הפייסבוק שלו הופיע תמונה מפיגוע דריסה בסילוואד לפני כשנה, עם הכיתוב "אללה ירחם עליך, גיבור".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תמונות לכתבת הזיכרון על אלחי אהרלב ז"ל 30 באפריל 2017. באדיבות המשפחה
טהרלב/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully