וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית בת 20 נחטפה במזוודה באיטליה - והוצעה למכירה פומבית

דוגמנית בריטית חשבה כי היא מגיעה לצילומי קמפיין במילאנו, אלא שאז התנפלו עליה שני חוטפים והכניסו אותה לתא מטען כשהיא במזוודה. במשך שישה ימים הייתה אזוקה בזמן שהחוטפים התמקחו עם הסוכן שלה על כופר - ואז הם גילו שמדובר באם צעירה

צילום: CNN

דוגמנית בריטית בת 20 נחטפה באיטליה, סוממה, נאזקה והוצעה במכירה פומבית ברשת לכל המרבה במחיר – כך מסרו היום (ראשון) הרשויות באיטליה. על פי החשד, הדוגמנית הגיעה מבריטניה לדירה במילאנו, וחשבה ששם תצולם לקמפיין, אלא ששני חוטפים התנפלו עליה, סיממו אותה והכניסו אותה לתא מטען כשהיא בתוך מזוודה.

במשך שישה ימים היא הייתה אזוקה לשידת מגירות כבדה בעיירה מצפון לטורינו שבאיטליה, בעוד החוטפים שלה דורשים כופר של 300 אלף דולר מהסוכן שלה – או שיימכרו אותה ברשת, לטענתם. על פי החשד אחד החוטפים, לוקאס פאוול הרבה, אזרח פולין ותושב בריטניה, פתח כמה מכירות פומביות ברשת והציע אותה כ"טרף" עם מחיר התחלתי ב"דארקנט".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
עם חכה ושנורקל: פוטין יצא למסע דיג בסיביר
נהג האוטובוס שהפך לדיקטטור ומוביל את ונצואלה אל התהום
הבלוגרית האיראנית שכותבת לישראל חוששת מגירוש: "יוציאו אותי להורג"

דוגמנית בריטית בת - 20 סוממה ונחטפה לאיטליה. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
דוגמנית בריטית בת - 20 סוממה ונחטפה לאיטליה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה

מדובר ברשת שבה כתובות ה-IP של המשתמשים מוצפנות, כך שלא ניתן לדעת מהיכן הועלה המידע אליה. בשל החיסיון, המשתמשים אינם חוששים מהתערבות או ממעקב ממשלתי ולכן הרשת הפכה למוקד של שלל פעילויות לא חוקיות כגון סחר בנשק, סחר בבני אדם וחומר פורנוגרפי קשה.

לפי התביעה, החוטפים שחררו אותה לבסוף מבלי ששולם הכופר לאחר שגילו כי מדובר באם צעירה. אחד מהם, לפי דיווח ל-BBC, אמר לה כי החוליה החוטפת "לא מתעסקת עם אימהות". לוקאס פאוול הרבה העבירה אותה לשגרירות בריטניה, שם קיבלה טיפול רפואי והוא נעצר בחשד למעורבות בחטיפה. הרשויות באיטליה, פולין ובריטניה ממשיכות בחקירת החטיפה ומחפשות חשודים נוספים, לפי הודעת משטרת איטליה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דוגמנית בריטית בת - 20 סוממה ונחטפה לאיטליה. משטרת איטליה, מערכת וואלה! NEWS
המבנה שבו הוחזקה הצעירה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully