וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת עשר מהנגב נהרגה בתאונה - האב שיבש את החקירה

3.8.2017 / 9:25

משפחתה של הילדה, מהיישוב הבדואי ביר הדאג' שבנגב, אמרה כי היא נפלה אל מותה, אולם המשטרה מצאה סתירות בעדויות שלה. האב נעצר בחשד ששיבש את החקירה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותה של הילדה נקבע בבית החולים סורוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חוקרת את נסיבות מותה של ילדה בת עשר מהיישוב הבדואי ביר הדאג' שבנגב. בני משפחתה טוענים כי נפלה אתמול מגובה, אך המשטרה חושדת כי היא נהרגה בתאונת דרכים. אביה של הילדה יובא הבוקר (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

מותה של הילדה נקבע אמש בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שפונתה למקום ללא רוח חיים על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א. הצוות הרפואי ביצע בה פעולות החייאה תוך פינויה אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה.

חוקרי המשטרה, שקיבלו דיווח על נפילה מגובה, הגיעו לבית החולים וליישוב לבדיקת נסיבות המקרה. במהלך חקירת בני המשפחה עלו כמה גרסאות שונות לנסיבות פציעתה של הילדה, בהן נפילה מגובה ונפילה מחמור שלדברי המשטרה לא עלו בקנה אחד עם הממצאים והתקדמות פעולות החקירה.

מרכז רפואי סורוקה, באר שבע. ראובן קסטרו
החקירה החלה כבר בבית החולים סורוקה בבאר שבע/ראובן קסטרו

הפרמדיק בריאן בן דוד שטיפל בילדה סיפר כי היא הייתה מוטלת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וכי סבלה מפגיעות קשות. "הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל סיוע נשימתי וביצענו פעולות החייאה שכללו טיפול תרופתי ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש", סיפר.

בתקרית אחרת נפגעה אמש ילדה כבת עשר באורח בינוני בנפילה מגובה כשישה מטרים בכסייפה שבנגב. צוות מד"א הוזעק למרפאה מקומית ביישוב והעניק לילדה טיפול רפואי במקום. לאחר מכן פינו את הילדה לבית החולים סורוקה כשהיא סובלת מחבלת ראש.

(עדכון ראשון: 7:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully