וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה הרוגים, בהם אם ובתה התינוקת, בשתי תאונות דרכים בנגב

25.7.2017 / 0:47

בתאונה בצומת גורל נהרגו אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה ככל הנראה מפגיעת רכב חולף. צעיר בן 18 נהרג בהתהפכות רכבו בסמוך לערערה שבנגב וצעירה נוספת בת גילו נפצעה באורח בינוני

זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. מד"א מרחב נגב, מערכת וואלה! NEWS
מותן של השתיים נקבע בדרך לבית החולים. זירת התאונה, הערב/מערכת וואלה! NEWS, מד"א מרחב נגב

אישה כבת 30 ובתה התינוקת כבת שנה נהרגו אמש (שני) בהתנגשות בין שני כלי רכב סמוך לצומת גורל שבכביש 40 בנגב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום פינו אותן לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך מאמצי החייאה - אך מותן נקבע בדרך לבית החולים. כוחות משטרה הוזעקו לזירת התאונה ומכוונים את התנועה. בנוסף לכך הוזעק בוחן תנועה לחקור את נסיבות התאונה.

המשטרה בוחנת חשד כי במהלך נסיעה מבאר שבע עצרה הנהגת בצד הדרך בגלל תקלה ברכב. בשלב זה יצאה מהאוטו וכשהוציאה את התינוקת עבר ככל הנראה רכב ופגע בשתיהן. זמן קצר לאחר התאונה סיפר נהג הרכב הפוגע כי לא הבין את המתרחש. "לא ראיתי אותה, הרכב עמד בצד, לא נסעתי מהר, פתאום שמעתי מכה, לא הבנתי מה קרה, עצרתי את הרכב וירדתי במהירות כדי לראות מה קרה, לא הייתה תאורה בכביש", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
עבדאללה שוחח עם נתניהו על המשבר: "להסיר את המגנומטרים"
במקום המגנומטרים: הקבינט ידון על "מצלמות חכמות"
פצוע הדקירה לבני משפחתו: "תקפו אותי, אני לא זוכר כלום"

זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
צוותי משטרה בזירת התאונה אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון
זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
צוותי משטרה בזירת התאונה אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

"כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב פרטי מעוך בסמוך למעקה הבטיחות ומחוץ לרכב אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית", סיפרו הפרמדיקים שני גמליאל ואורן הכט שהגיעו לזירת התאונה. "בסיוע רופאת ילדים מבית החולים סורוקה שהזדמנה למקום הענקנו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות והעלנו אותן לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותן לבית החולים כשמצבן אנוש".

בתאונה נוספת נהרג צעיר בן 18 בהתהפכות רכבו בסמוך לכפר אבו קרינאת, מדרום לערערה בנגב. צוות מד"א שהגיע למקום החל לבצע בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו בזירת התאונה. הצוות טיפל בצעירה נוספת בת 18 שנפגעה באורח בינוני ופינה אותה עם חבלות בגפיים ובראשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
צוות מד"א בזירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, תיעוד מבצעי מד"א

מוקדם יותר אתמול נקבע מותה של פעוטה בת שלוש שהובאה למרפאה מקומית בתל שבע לאחר שככל הנראה נפגעה מרכב. צוות מד"א והרופא איברהים אבו כף מהמרכז לבריאות הילד של כללית ביישוב הוזעק לחדר האחות, שם החלו מאמצי ההחייאה בילדה שהגיעה ללא רוח חיים. "הפעוטה הגיעה עם פגיעת ראש קשה,ללא דופק וללא נשימה, החלנו בעיסוי לב חזה והנשמה, לצערנו מאמצי ההחייאה לא צלחו ונאלצנו לקבוע את מותה", סיפר הרופא.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה כי מתחילת השנה נהרגו 226 בני אדם בתאונות דרכים. עלייה של 14 הרוגים מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. מתחילת חודש יולי נהרגו 30 בני אדם בתאונות ברחבי המדינה. בחודש יולי 2016 נהרגו בתאונות דרכים 37 בני אדם.

(עדכון ראשון: 21:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully