וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שני תושבי אשדוד דקרו לקוחות בחנות תכשיטים

3.8.2017 / 7:00

בכתבי האישום שהוגשו נגד אלירן חובב ואדם דפס, נטען כי במהלך קטטה שפרצה לפני כחודש פצעו באורח קשה ובינוני שני לקוחות בחנות בעירם. סנגורו של חובב: "בית המשפט קבע כי אין ודאות שהוא מעורב". צפו בתיעוד

צלמים זמניים מורשים

שני תושבי אשדוד הואשמו בדקירתם ובפציעתם של שני גברים שהכירו בעבר, בקטטה בחנות תכשיטים בעיר לפני כחודש. נגד השניים, אדם דפס ואלירן חובב, בני 27, הוגשו בשבוע שעבר כתבי אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בגין התקרית שאירעה ב-25 ביוני ובמהלכה נפצע גבר בן 45 באורח קשה ואחר, בן 33, באורח בינוני.

התקרית תועדה במצלמות האבטחה בחנות התכשיטים, ובמהלכה נראים רגעי התקיפה. אחד הנוכחים העיד כי דפס וחובב הגיעו למקום כשהם נושאים על גופם סכין וכי הם פתחו בוויכוח עם שניים מהלקוחות במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה לבית המשפט: נתניהו חשוד בעבירות של שוחד והפרת אמונים
אזריה בהצהרה ראשונה: "נכנס לכלא בראש מורם; קורא לנוער להתגייס"
יותר מ-22 אלף משתתפים במצעד הגאווה בירושלים; חשוד נעצר עם סכין

תיעוד: שני תושבי אשדוד דקרו בגבם שני אחים בכניסה לחנות תכשיטים ברובע הסיטי בעיר. מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הדקירה, ביוני/מערכת וואלה! NEWS

על פי אותה עדות, בין דפס ואחד הלקוחות החלו חילופי דברים שהגיעו במהירות לקללות. לקוחות אחרים בחנות ניסו להפריד בין השניים אך בשלב מסוים דקר דפס את אחד מהם באמצעות סכין. כתב האישום מייחס לו בשל כך כוונה "להטיל בו נכות ולגרום לו לחבלה חמורה".

לאחר הדקירה החל אותו אדם לדמם ולקוחות אחרים שהיו במקום מיהרו לעזוב את החנות. אחותו של הנדקר שהייתה עמו במקום ניסתה להכניסו אל תוך החנות, אך אז הושלך לעברה כיסא שפגע בגבה. בסרטון נראים הנדקר וחברו רצים אל עבר דפס וחובב, שאחד מהם אוחז בכיסא נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
תושבי אשדוד הואשמו בדקירה. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

בשלב זה דקר חובב את אחד מהשניים בצווארו ובגבו ונמלט יחד עם דפס. שני הפצועים פונו בידי צוות מד"א לבית החולים קפלן ברחובות, שם סיפרו כי נפצעו בנפילה מגדר והכחישו כי הם קשורים לתקרית הדקירה באשדוד.

עו"ד נס בן נתן המייצג את אלירן חובב מסר: "בית המשפט קבע כי יש חולשה משמעותית בראיות ואין כל וודאות שמרשי מעורב בעניין וכבר הורה על שחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully