וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלן ביוב נהרג ופועל נפצע קשה בנפילה לבור באתר בנייה בחיפה

צוותי מד"א קבעו את מות הקבלן, בן 65 מאבו סנאן, ופינו את הפצוע, בן 37 מנשר, כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות בשיתוף עם חוקרי משרד התמ"ת. צו הפסקת עבודה הוטל על האתר ל-48 שעות

תאונת עבודה ברחוב הדייגים בחיפה 31 ביולי 2017. איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
אתר הבנייה בנמל חיפה, היום/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה

קבלן ביוב בן 65 מאבו סנאן נהרג ופועל בניין בן 37 מנשר נפצע היום (שני) באורח קשה בנפילה לבור באתר בנייה ברחוב הדייגים בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום ופינו לבית החולים רמב"ם את הפצוע הקשה כשהוא מורדם ומונשם. מדוברות משטרת מחוז חוף נמסר כי המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות בשיתוף עם חוקרי משרד התמ"ת.

התקרית אירעה סמוך לשעה 10:30 באתר שבו הקבלן המבצע הוא שפיר אשטרום. "כשהגענו למקום הפועלים שהיו במקום חילצו אלינו גבר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה", סיפרו הפרמדיקים של מד"א בנימין מוריס ואייל צור. "הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם במקום שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. פועל נוסף שחולץ לאחר כמה דקות היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה".

ממשרד העבודה והרווחה נמסר כי היום הוזעק מפקח מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית לנמל החדש הנבנה בחיפה בעקבות תאונת עבודה קשה שבה נהרג קבלן שירותי ביוב ועובד נוסף נפצע קשה. עם הגעתו למקום, חבר המפקח לשוטרי משטרת ישראל, לשם המשך חקירת האירוע והטיל במקום צו הפסקת עבודה ל-48 שעות עד יום רביעי ב-10:30 בבוקר.

לקריאה נוספת:
פועל בן 46 נהרג בתאונת עבודה לאחר שנלכד תחת מלגזה במשק בדרום
משרד העבודה פרסם דוח חמור על מצב הבטיחות באתרי הבנייה
המאבק בתאונות בנייה: המפקחת על בטיחות במשרד העבודה בדרך לסיום כהונתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully