וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בן 46 נהרג בתאונת עבודה לאחר שנלכד תחת מלגזה במשק בדרום

20.7.2017 / 14:18

הפועל שנהג במלגזה בשטח חקלאי במושב יד נתן שבחבל לכיש, נלכד תחתיה לאחר שהתהפכה. כוחות כיבוי שהוזעקו למקום סייעו בחילוצו, אך צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו

תאונת עבודה ליד נתן. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
פועל נהרג בתאונת עבודה במושב יד נתן/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בן 46 נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת עבודה לאחר שנלכד תחת מלגזה במשק חקלאי במושב יד נתן שבחבל לכיש. סמוך לשעה 10:30 התקבל הדיווח במוקד החירום של מד"א, לפיו המלגזה שבה נהג הפועל התהפכה. כוחות כיבוי שהוזעקו אף הם לזירה סייעו בחילוץ האיש. לאחר מכן, הבחין הצוות הרפואי כי הפועל ללא רוח חיים וקבעו את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו מלגזה הפוכה שמתחתיה נלכד גבר כבן 46, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעות קשות", סיפר חובש מד"א ליאור דוכן. "בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו אותו. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אך מצבו היה קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בתאונת עבודה אחרת שהתרחשה היום נפצע פועל באורח בינוני לאחר שנפל מגובה של שני מטרים וחצי, במהלך עבודות שיפוץ בבית ביישוב במועצה האזורית נחל שורק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים קפלן שברחובות.

עוד בוואלה! NEWS:
נתיב הטרור: צפו במחבלים מקבלים את הנשק בהר הבית - ויוצאים להרוג
מתבשלים תחת השמש: מצבן העגום של תחנות האוטובוס בישראל
האיחוד הודף את ביקורת נתניהו: "על ישראל לכבד את המשפט הבינלאומי"

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג מפגיעת רכב בסמוך לניר אליהו שבשרון, 13 ביולי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
פועל נהרג בתאונה/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

לפני כשבועיים נהרג בתאונת עבודה אמין זובידאת, פועל כבן 40 מבסמת טבעון, לאחר שנפל מגובה במפעל במועצה האזורית מטה אשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום לאחר שנפל מגובה של כעשרה מטרים. בדיקת האירוע העלתה כי זובידאת נפל מפתח בגג כשעסק בשיפוצו.

פראמדיק מד"א אדריאן אוקמפו שטיפל בפועל סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעות קשות בגופו. ביצענו כמה בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully