וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטרול עם מגש פיצה: תיעוד חדש מההשתלטות על המחבל בפתח תקווה

בסרטון ממצלמות האבטחה בפיצרייה הסמוכה לתחנה המרכזית נראים רגעי ההשתלטות על תושב קלקיליה בן 21, שהועבר לידי כוחות הביטחון. שלומי, בעל הפיצרייה שהכה את הדוקר, סיפר: "לקחתי את מגש הפיצה, ודפקתי לו בראש"

צילום: חדשות מקור אמין, עריכה: אריאל תמרין

סרטון חדש ממצלמות האבטחה בפיצרייה הסמוכה לתחנה המרכזית בפתח תקווה שפורסם אתמול (ראשון) מתעד את רגעי ההשתלטות על מחבל פלסטיני, שדקר אזרח ופצע אותו באורח בינוני לפני כשבוע. שלומי, בעל המקום, סיפר לאחר המקרה: "שמענו צעקות, וראינו את שושנה מהשווארמה רצה, כשהמחבל רודף אחריה ומנסה לדקור אותה. לקחתי את מגש הפיצה, ודפקתי לו בראש". לדבריו, "הבנתי שאין ברירה אחרת".

הפצוע, תושב ערערה בן 35, נפצע ליד דוכן שווארמה סמוך, והועבר לבית החולים בילינסון. הדוקר, בן 21 מקלקיליה, ניסה להימלט, ונבלם על ידי אזרחים שמסרו אותו לידי השוטרים. כעת הוא עצור בידי שב"כ, שמסרו כי החשוד היה כלוא לפני כשנה על רקע פעילות של טרור עממי. מהמשטרה נמסר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי בישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
פצוע הדקירה לבני משפחתו: "תקפו אותי, אני לא זוכר כלום"
בהלה בי-ם: מבלים נמלטו עקב פיצוץ דוד שמש בשוק מחנה יהודה
בן 22 מאום אל-פחם נעצר בת"א: "רציתי לבצע פיגוע דקירה"

שלומי עם המגש פיצה בהמשך פיגוע דקירה בפתח תקווה. דנה ירקצי
"הבנתי שאין ברירה אחרת". שלומי עם מגש הפיצה/דנה ירקצי
פיגוע דקירה בפתח תקווה. דנה ירקצי
מגש הפיצה בזירה/דנה ירקצי

צחי, העובד בשווארמת אורלוב בה התרחש הפיגוע, סיפר כי "הגיע אדם, נכנס לשווארמה וביקש לאכול. לא היה נראה שעומד להיות משהו חריג. אחריו הגיעו לקוחות נוספים, ופתאום התחלתי לשמוע קריאות 'פיגוע, פיגוע דקירה'". בכיר באגד, החברה בה עבד הנדקר כנהג, סיפר כי הנהג היה בהפסקה, וכי הדוקר חשב שמדובר ביהודי. לאחר מכן ברח המחבל לפיצריה הסמוכה, שם הוכה באמצעות מגש פיצה.

החובש יוסי פרנקל ופרמדיק מד"א תום דגן בזירה סיפרו כי "בתוך חנות מזון ראינו גבר כבן 40 בהכרה מלאה, יושב על כיסא עם פצעי דקירה מדממים בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה ויציב".


(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully