וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בירושלים: מבלים נמלטו עקב קול נפץ בשוק מחנה יהודה

30.7.2017 / 20:43

בתיעוד המקרה נראים הצעירים, שישבו האחד מהברים במתחם הבילויים בשוק, ממהרים לברוח מהמקום כשחשבו שמדובר בפיגוע. אלא שתוך זמן קצר התברר כי הרעש הגיע בכלל ממכונת שטיפה - והשגרה הושבה

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יוסי אלטר

קול נפץ עז נשמע הלילה (ראשון) בסמוך לאחד מהברים במתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה בירושלים. ברגעים הראשונים שלאחר מכן, המבלים במקום היו בטוחים כי מדובר בפיגוע.

החלו להימסר דיווחים על אירוע ביטחוני בשוק, ואף נפוצו ידיעות על ירי ונמסר כי כוחות הצלה בדרכם לזירה. עם זאת, תוך זמן קצר התברר כי כלל לא מדובר בפיגוע, אלא רק במכונת שטיפה שהשפריצה לעבר הרחוב, והשגרה הושבה לאזור.

בתיעוד ממצלמות האבטחה בשוק, נראים המבלים ממהרים לקום מהכיסאות ולהימלט מהאזור. יתרה מכך, נראה אחד מהם, ככל הנראה חייל בחופשה, שולף את נשקו ומתכונן לעימות.

האירוע מגיע על רקע מתיחות ביטחונית גבוהה, במיוחד בשבועיים האחרונים, בעקבות המשבר בהר הבית. לאחר פיגוע הירי במתחם הקדוש לפני כשבועיים, שבו נהרגו שני שוטרים ישראלים, הוחלט על סגירת המתחם. הוא נפתח, אולם הותקנו בו אמצעי אבטחה שעוררו ביקורת חריפה מצד גורמים פלסטיניים, ערביים ומוסלמים. המשבר הסתיים עם השבת המצב בעיר העתיקה לקדמותו, אולם נערכו הפגנות רבות ונרשמו עימותים בין פלסטינים לכוחות הביטחון ברחבי ירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו משיב לביקורת על משבר הר הבית: "פעלתי מתוך מנהיגות"
החשש של צה"ל התגשם: חרף ההבנות בהר הבית - השטח ממשיך לבעור
מייאוש לשכרון כוח: ה"אפטר פארטי" של הניצחון הפלסטיני בהר הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully