וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוענחה ההצתה בחיפה: בני זוג רצחו את השכן - ושרפו דירתו

30.7.2017 / 15:06

במסגרת פענוח הצתת דירה בחיפה לפני כשלושה שבועות, עולה כי בני זוג בני 25 ו-27 שדדו את שכנם. כשהאירוע החל להסתבך, רצחו אותו - ויזמו פיצוץ בדירה על מנת לשבש את החקירה

צילום: גיל שרמן, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה התירה לפרסום היום (ראשון) כי חוקרי משטרת חיפה הצליחו לפענח את הצתת דירת המגורים ברחוב סירקין בעיר לפני כשלושה שבועות, ולאתר שני חשודים ברצח יורי בוגומזוב, בן 56 שהתגורר בה. המשטרה עצרה את החשודים, והפרקליטות צפויה להגיש נגדם כתב אישום.

החקירה החלה עם קבלת הדיווח במשטרה ב-10 ביולי בשעה 08:55 על שריפה שפרצה בדירה בקומה השלישית ברחוב סירקין בעיר. במהלך פעולת כוחות הכיבוי התגלתה גופה בדירה. חוקרי היחידה המרכזית של מחוז החוף עליהם הוטלה החקירה, החלו לאסוף ראיות מהזירה וגבו עדויות מהמעורבים.

עוד בוואלה! NEWS:
מאות מפגינים למען אזריה מחוץ לבית הדין: "לשחרר את אלאור עכשיו"
הקוטג' טוב עד י"ב באב: הצעת חוק חדשה לתאריך עברי של תוקף מוצרים
הרב מאזוז: אישה יכולה להתייעץ עם רב - רק כשהיא מלווה בבעלה

שריפה בדירה בקומה רביעית בחיפה. דוברות מד"א כרמל, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בחיפה לפני כשלושה שבועות/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א כרמל

מחומר החקירה שגיבשו החוקרים עלה החשד כי תאמר חוג'יראת בן ה-27, וקארין סמנודי בת ה-25, בני זוג המתגוררים באותו בניין, שדדו את הנרצח. כשהשוד הסתבך רצחו אותו וגרמו לפיצוץ מכוון ולשריפה בדירה, כדי להסתיר את מעשיהם ולהקשות על איתורם בחקירה עתידית.

בתום חקירה מאומצת הצליחו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז החוף לגבש תשתית ראייתית נגד החשודים. ביום שישי האחרון הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד השניים, זאת לקראת הגשת כתב אישום בעניינם בימים הקרובים.

עוד באותו נושא

גופת גבר נמצאה בדירה שנשרפה כליל בחיפה; הרקע נבדק

לכתבה המלאה
שריפה בדירה בקומה רביעית בחיפה. מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
השריפה שפרצה בדירה בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, מקור אמין

"אנו נמצאים בתחילת ההליך המשפטי", אמר עו"ד ליאור בר זוהר שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את חוג'יראת. "לכשיוגש כתב אישום נלמד את חומרי החקירה ונגיב בבית המשפט".

עו"ד בוריס שרמן שמייצג את סמנודי מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר בצעירה ללא עבר פלילי. היא סבלה מאלימות קשה מצד בן זוגה ואף הוגשו כנגדו תלונות על אלימות. הצעירה שיתפה פעולה באופן מלא עם החוקרים וכבר בשלב זה נראה שחלקה באירוע הטראגי הוא קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully