וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 37 מהפזורה בנגב נאשם בהריגת גבר בעקבות ויכוח

28.7.2017 / 16:35

לפי כתב האישום, פריאז אל-גראבעה מפזורת אל-עאסם ירה למוות בסאלם אלגראבה ופצע שניים מבני משפחתו, בעקבות ויכוח על עיזים. אחיו של פריאז נאשם באיומים וסיוע לאחר מעשה

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
"המנוח מת בדרכו לבית החולים". בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פריאז אל-גראבעה, תושב פזורת אל-עאסם בנגב בן 37, בגין הריגה וחבלה בכוונה מחמירה. לפי כתב האישום, פריאז ירה בחודש שעבר בסאלם אלגראבה וגרם למותו ולפציעתם של שני בני משפחה נוספים של המנוח, על רקע סכסוך שהתגלע ביניהם. כתב האישום מייחס לאחיו של הנאשם, חאלד אלגראבעה, עבירות של איומים וסיוע לאחר מעשה.

לפי האישום, לפני כחודש פרץ ויכוח בין חאלד לבין אחיו של המנוח, עבד אל-סלם אל-אעסם, לאחר שכמה עיזים שלו שהו בשטחו של חאלד. הוויכוח נמשך גם למחרת, אז הצטרפו אליו גם המנוח ובנו של עבד אל-סלם, עודה. במהלך הוויכוח קילל חאלד את אחיו של המנוח ואיים עליו: "אני עוד אראה לך" וכן "אני אראה לכם מי אני ותראו מה שאני אעשה".

המנוח ביקש מחאלד לעזוב את המקום ולאחר כחצי שעה הוא שב למקום יחד עם אחיו, פריאז, שאחז בידו אקדח. "בשלב זה, ירה פריאז כמה יריות לעבר המנוח והמתלוננים", נכתב באישום. "כתוצאה מהירי נפגע המנוח מקליע בחזה משמאל ומשני קליעים נוספים, בירך הימנית והשמאלית. המנוח מת בדרכו לבית החולים בעקבות איבוד דם רב שנגרם מהפגיעה בחזה". מהירי נפצעו גם אחיו של המנוח ובנו והם פונו לבית חולים.

לאחר הירי, ניסה פריאז להימלט מהמקום ברכבו, אך הרכב נתקע בתלולית עפר והוא יצא מהרכב. בהמשך החלה המולה במקום במהלכה הותקף פריאז על ידי בני משפחתו של המנוח, והוא נפצע בראשו ובאצבעו. לבסוף הצליח פריאז להימלט מהמקום עם האקדח ועלה על רכבו של אחיו, חאלד שהמתין לו בסמוך. פריאז נעצר לאחר שהגיע לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.

עוד בוואלה! NEWS:
החשש של צה"ל התגשם: חרף ההבנות בהר הבית - השטח ממשיך לבעור
ביטן תוקף את השב"כ: "פחדנים, הם רק רוצים לחזור הביתה בשלום"
"בחרנו בחיים – ולא בייאוש": המשפחה מחלמיש חגגה את ברית הנכד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully