וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת זרה חשודה בתקיפה קשישה בת 89 שבה טיפלה בביתה בתל אביב

27.7.2017 / 13:42

המטפלת בת ה-50 נעצרה על ידי משטרת מרחב ירקון לאחר שנכדה של הקשישה הגיש נגדה תלונה במשטרה. לדבריו, המטפלת נהגה להתעלל בסבתו בזמן ששהתה עמה בביתה. היא נחקרה בתחנת צפון תל אביב ותובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בעיר

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המטפלת נעצרה בעקבות תלונת הנכד/ראובן קסטרו

משטרת מרחב ירקון עצרה היום (חמישי) עובדת זרה שהועסקה כמטפלת סיעודית, בחשד שתקפה קשישה בת 89 בתל אביב. מעצרה של המטפלת בת ה-50 התבצע לאחר שנכדה של הקשישה הגיש תלונה במשטרה וטען כי המטפלת מתעללת בה.

בשיחתו עם השוטרים ציין הנכד כי מעשיה של המטפלת החשודה תועדו במצלמת אבטחה שהתקין בביתה. מיד לאחר מעצרה, המטפלת נחקרה בתחנת צפון תל אביב, ובהמשך היום היא תובא לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב.

עוד בוואלה! NEWS:
המופתי והווקף קראו לשוב להתפלל באל-אקצא: "אסור לכיבוש להתערב"
בין מוקשים בקרקעית וטרור תת-מימי: הצצה לתרגיל השנתי של חיל הים
דיווח בירדן: "צוות השגרירות לא יורשה לחזור עד להעמדת המאבטח לדין"

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
החשודה תובא לדיון בהארכת מעצרה. בית משפט השלום בת"א/ראובן קסטרו

לפני כשבועיים נעצר מטפל במוסד סיעודי ביפו בחשד שהתעלל בקשישה בת 95 ובגרימת חבלה חמורה. הוא הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, והמשטרה בודקת חשד למקרים קודמים שבהם היה מעורב.

על פי החשד, האירוע התרחש ימים ספורים לפני המעצר, כשהמטפל גרם לחוסה חבלה חמורה במהלך משמרת לילה. הוא לא דיווח על המקרה לממונים עליו באופן מידי, והמתין רק עד לשעות הצהריים. הם דיווחו למשטרה, שעצרה אותו.

שבוע לפני כן מת ששון לוי, קשיש בן 80, שהוכה על פי החשד במוסד סיעודי באור יהודה. המשטרה עצרה כמה מעובדי המוסד, שניים מהם נתינים זרים מאריתריאה, בחשד להתעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully