וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילי ובתה יעל נהרגו בתאונה בדרום: "כולנו המומים מהאסון הכבד"

שלומי גבאי

25.7.2017 / 10:40

בקיבוץ להבות חביבה קיבלו בהלם את מותן של השתיים, שהותירו אחריהן את נדב האב, ושני ילדים קטנים נוספים בני שמונה ושש. "התפללנו שהן יהיו בסדר", סיפרה חברת משפחה. "המשפחה שבורה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

בתאונת הדרכים שאירעה אתמול בנגב נהרגו שילי קתאלי, בת ה-37, ובתה התינוקת יעל בת השבעה חודשים, תושבות קיבוץ להבות חביבה שבאזור חדרה. שילי הותירה אחריה בן זוג – נדב, ושני ילדים קטנים - איתן בן שמונה ויערה בת שש. בקיבוץ התקשו לקבל את הבשורה המרה והערב (שלישי) תתקיים הלווייתן.

התאונה אירעה אחרי שהאם עצרה את כלי הרכב בצומת גורל שבכביש 40 בעקבות תקלה. היא יצאה מהמכונית יחד עם בתה התינוקת, ואז נפגעה. הנהג הפוגע סיפר בחקירתו כי "לא הייתה תאורה בכביש, לא ראיתי אותה"

ש?יל?י גדלה ביישוב להבים ונדב ברמת גן והשניים הכירו בסין בזמן שלמדו שם. הם הגיעו לקיבוץ בשנת 2011. "הקיבוץ כולו המום וכואב מהאסון הכבד שפקד את המשפחה ואת בית להבות חביבה", אמר אורי פרגו, מנהל הקהילה בקיבוץ. לדבריו, "הזוג הגיע לקיבוץ עם שני ילדים לפני שש או שבע שנים ויעל הקטנה נולדה כאן. הזוג השתלב היטב במרקם החברתי של הקיבוץ והיה חלק משמעותי בהתפתחות שלו".

לקריאה נוספת על התאונה
הנהג הפוגע בתאונה שבה נהרגו אם ובתה: "לא הייתה תאורה בכביש"
שלושה הרוגים, בהם אם ובתה התינוקת, בשתי תאונות דרכים בנגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתן תתקיים הערב. שילי ובתה יעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הוסיף כי "מהרגע ששמענו על האסון, כינסנו את צוות החירום והחינוך של הקיבוץ ביחד עם גורמי הרווחה והשירות הפסיכולוגי של המועצה האזורית מנשה וביחד נערכנו לעטוף את המשפחה ולסייע לילדים ולכלל הקהילה. פרגו הדגיש: "על אף האסון הכבד חשוב לנו לשמור על שגרה, ככל הניתן, של פעילות החופש הגדול במערכת החינוך בקיבוץ".

אורית שרביט, שכנה וחברה של משפחת קתאלי, תיארה את היכרותה עם המשפחה. "עברנו לקיבוץ באותו הזמן ומאז אנחנו גרים אחד ליד השני", אמרה. "מהרגע הראשון היה חיבור חזק בין המשפחות שלנו, הילדים שלנו באותם הגילאים ובילינו הרבה יחד. יצאנו לטיולים משפחתיים ביחד ושילי ואני היינו חברות קרובות. היחסים בינינו היו הרבה מעבר לשכנות רגילה, זה היה ממש קשר חזק שלא נגמר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. מד"א מרחב נגב, מערכת וואלה! NEWS
הנהג הדורס סיפר כי לא הייתה תאורה בכביש. זירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, מד"א מרחב נגב

סנונית רותם-פליישר, שכנה וחברה משותפת, סיפרה כיצד נודע לה על התאונה הקטלנית בצומת גורל. "בעלי התקשר אליי אתמול ובישר לי את הנורא מכל. בעלי לקח את נדב לבית החולים ועשה אתו את הדרך הקשה עד לסורוקה. קיבלתי את הידיעה בהלם מוחלט וביקשתי מאורית שתבוא אליי. ידענו שיעל במצב קשה וש-שילי בטיפול נמרץ. קיווינו והתפללנו ששתיהן יהיו בסדר, אבל לצערנו תוך זמן קצר הבנו ששתיהן נהרגו".

לדבריה, "כל הלילה היינו עם הסבא והסבתא, ההורים של נדב, שהיו בקשר עם הנכדים בבית. הם היו כמובן שבורים והמומים מהבשורה הקשה. מערכת החינוך בקיבוץ הוציאו הודעות מפורטות כיצד לדבר עם הילדים וכיצד נערכים בגנים ובבתי הילדים לשיחות עם הילדים. לאחר שהילדים שלנו קמו, בישרנו להם את הבשורה הקשה. כולנו המומים וכואבים וביחד מחבקים את נדב והילדים ונמצאים כאן בשבילם".

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה מסר כי "המועצה משתתפת באבלה הכבד של משפחת קתאלי על מותם בטרם עת של שילי ובתה יעל אשר נהרגו אמש בתאונת דרכים. אנו מחבקים ועוטפים את הבעל נדב, הילדים איתן ויערה, בני המשפחה והחברים בקיבוץ להבות חביבה. צוותי הרווחה, השירות הפסיכולוגי והחינוך מלווים את המשפחה ויעניקו להם סיוע ככל הנדרש. אנו תמיד נהיה בשבילם בכדי לעזור ולסייע".

זירת התאונה הקשה בצומת גורל שבדרום 24 ביולי 2017. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בצומת גורל, אמש/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully