וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על ח"כ שולי מועלם: "לא יזהו את הגופה שלך"

24.7.2017 / 21:30

יו"ר סיעת הבית היהודי סופגת איומים על חייה, זאת בשל מעורבותה בדיונים על הצעת חוק חזקת הגיל הרך. בעקבות האיומים, דרשה בדיון האחרון לדבר בפני ח"כים בלבד. "במשך יותר מ-4 שנים אני תחת טרור", אמרה הח"כית

צילום: ערוץ 7, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: ח"כ שולי מועלם-רפאלי בדיון בוועדה בכנסת, בשבוע שעבר)

חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) טוענת כי בסוף השבוע האחרון קיבלה הודעות איומים, על רקע מעורבותה בדיונים בהצעת החוק הנוגעת לחזקת גיל הרך. "אחרי שנדאג לטפל בך לא יזהו את הגופה שלך במכון לרפואה משפטית", נכתב באחת ההודעות שנשלחו לחברת הכנסת במהלך סוף השבוע. האבטחה סביבה תוגברה על פי החלטה שקיבל קצין הכנסת יוסף גריף.

זו אינה הפעם הראשונה שבה מועלם-רפאלי, המכהנת כיו"ר סיעת הבית היהודי מקבלת איומים בעקבות מעורבתה בדיונים על הצעת החוק המדוברת. בדיון האחרון שהתקיים ביום רביעי בוועדה המשותפת לחזקת גיל-הרך, היא ביקשה לדבר רק בפני חברי כנסת ופקידי ממשלה בטענה כי היא חוששת מאיומים שקיבלה.

"קיבלתי אינספור איומים על חיי בעקבות התבטאותי בעניין החוק", אמרה הח"כית בשבוע שעבר במהלך הדיון בהצעת החוק. "שברו את הפנסים של המכונית שלי ולכן אני לא מעוניינת לדבר בפני מי שאיני מכירה. ארבע שנים וחצי אני תחת טרור. אני לא מוכנה לאיומים האלה. הילדים שלי כבר איבדו פעם אחת אבא. אני לא מוכנה לזה שוב". בסביבתה של ח"כ מועלם-רפאלי טענו כי קיבלה איומים נוספים על רקע פעילותה לעידוד עליית יהודים להר הבית.

עוד באותו נושא

חרמות, איומים ופניות פרסה: המאבק על חוק חזקת הגיל הרך מחריף

לכתבה המלאה
שולי מועלם בוועדה משותפת לוועדת חוקה וועדת חוץ וביטחון בדיון בהצעות חוק ההסדרה, כנסת. נובמבר 2016. נועם מושקוביץ
דרשה לדבר בפני ח"כים בלבד. ח"כ שולי מועלם-רפאלי/נועם מושקוביץ

הצעת החוק שנידונה בימים אלה בוועדה המשותפת בכנסת מבקשת לקבוע כי ילדים עד גיל שנתיים בלבד יעברו למשמורת האם באופן אוטומטי במקרה שהורים גרושים אינם מצליחים להגיע להסכמה ביניהם. כיום ילדים עד גיל שש עוברים אוטומטית במצבי גירושים למשמורת של האם, אם אין סיבות מיוחדות להחלטה אחרת.

מדובר בהצעת פשרה שחתומים עליה כל ראשי הסיעות בקואליציה. הפשרה התאפשרה לאחר עימות מתמשך בין ח"כ יואב קיש (הליכוד), שביקש בעבר לבטל כליל את החזקה ולהעניק משמורת משותפת על הילד לשני הוריו בכל גיל, לבין היוזמה של ח"כ מועלם-רפאלי, שביקשה להעמיד את גיל המשמורת על ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully