וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף האיגרוף שהפך ללוחם נאבק על חייו: "אופק בן אדם חזק"

25.7.2017 / 0:51

אופק קלוגמן, בן 19 מנצרת עלית, נפצע קשה מאוד כשהחליק מאופנוע ופגע בעוצמה במעקה בטיחות. הוא ויתר על קריירה כמתאגרף לטובת שירות ביחידת "אגוז" והוריו קוראים לציבור להתפלל עבורו. "כל חייו חלם להגיע ליחידה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתפללים להחלמתו". המתאגרף אופק קלוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

רופאי בית החולים רמב"ם בחיפה נאבקים מיום שישי האחרון על חייו של אופק קלוגמן, בן 19 מנצרת עילית, לוחם ביחידת "אגוז", שנפצע קשה בתאונת דרכים. קלוגמן מחזיק בתואר אלוף ישראל לנוער ואף דורג בעבר במקום השלישי באליפות אירופה באיגרוף, עד משקל 63 קילוגרם לגיל 16. הוצע לו כמה פעמים להתגייס לצבא במעמד של ספורטאי מצטיין, אך הוא ויתר על כך כדי לשרת ביחידת "אגוז".

הוריו של קלוגמן, גנאדי ומרים, פנו היום לציבור כדי שיישא תפילה להחלמת בנם. "הוא בחור חזק שעמד בכל מטרה שהציב לעצמו עד היום", סיפר אביו. "הוא אמר שהוא לא יהיה ג'ובניק וישרת ביחידה מובחרת. החלום שלו היה להגיע לאגוז והוא הגשים אותו. הוא אהב מאד את היחידה ועכשיו, בבית החולים, אני מבין עם איזה אנשים מדהימים הוא משרת. הם כל הזמן איתנו, מחבקים ועוזרים. הם אנשים מדהימים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיים במקום השלישי באליפות אירופה לאיגרוף. קלוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולדימיר בבייב אימן את אופק ב"מועדון איגרוף אולימפי עפולה" מאז גיל 11. לדבריו, כבר מימיו כמתאמן צעיר, ניתן היה להבחין בפוטנציאל הגלום בו. "למרות היכולות שלו, הוא העדיף ללכת ליחידה מובחרת", סיפר. "הבנתי וכיבדתי את החלטתו, אבל גם הצטערתי". בהמשך סיפר כי גם לאחר גיוסו, אופק נהג להמשיך להגיע למועדון בחלק מחופשותיו מהצבא. "הוא בחור חזק מאד, התקווה שלי היא שיחזור לאיגרוף אחרי שישתחרר משירות צבאי".

גלוקמן פונה לבית החולים לאחר שהוא וחברו החליקו מאופנוע עליו רכבו ליד צומת סומך בכביש 79. במהלך התאונה הקשה, השניים פגעו במעקה הבטיחות שבשולי הכביש. קלוגמן נפצע בראשו, ופונה במצב קשה מאוד על ידי צוות מד"א לבית החולים, שם הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. חברו שהחליק עמו מהאופנוע נפצע באורח קל-בינוני.

(עדכון ראשון: 16:15)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויתר על מעמד ספורטאי מצטיין בצבא. אופק קלוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully