וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך למין אנאלי לבני הנעורים מעורר את זעם ההורים

24.7.2017 / 9:40

מגזין שמיועד לבני נוער פרסם כתבה ובה "כל מה שצריך לדעת על ענייני הטוסיק". אמא אחת כ"כ התעצבנה עד שהיא יצאה לשרוף את המגזין: "הם מלמדים ילדים בני 11 עד 17 איך לבצע בבטחה מעשי סדום"

אמא שורפת/Activist Mommy

המגזין לבני הנעורים " Teen Vogue" פרסם החודש "מדריך למין אנאלי" ועורר זעם רב בארצות הברית – בעיקר מאמא אחת שכל כך כעסה עד שהיא שרפה עותק של המגזין בתור מחאה.

במדריך, שפורסם גם באתר של המגזין וברשתות החברתיות יש את "כל מה שצריך לדעת על ענייני הטוסיק – ללא קשר למי אתה, עם מי אתה עושה סקס ועם מי אתה רוצה לעשות סקס. זהו השיעור הראשון במין אנאלי – לבני נוער, למתחילים ולכל המתעניין", נכתב בהתחלתו. מחברי המדריך מסבירים מדוע זה חשוב לדבר על מין אנאלי ("כיוון שלא כולם רוצים לקיים יחסי מין בהם יש חדירה לאיבר המין והם סקרנים לגבי אפשרויות נוספות"), כיצד לדבר עם הפרטנר על הרעיון ואיך לעשות אותו בצורה הנקייה, הבטוחה והמהנה ביותר.

עוד בנושא
המבקר: מחסור במידע על חינוך מיני הוביל לעלייה בהפסקות היריון יזומות
חינוך מיני בדור הסמארטפון – כישלון ידוע מראש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתוך המדריך של Teen Vouge/מערכת וואלה, צילום מסך

שבוע לאחר מכן פרסמה "האמא האקטיביסטית" סרטון בטוויטר בו היא שורפת במדורה את גיליונות חודש יוני של המגזין וקוראת להחרמתו. "הם מלמדים ילדים בני 11 עד 17 – שזה קהל היעד שלהם - איך לבצע בבטחה מעשי סדום", היא אומרת, "כן. הם מלמדים ילדים איך לעשות מין אנאלי. אנחנו בכלל לא צריכים ללמד ילדים איך לעשות סקס. נקודה". תוך שהיא קורעת את המגזין ומשליכה אותו ללהבות היא מכריזה: "המוח של העורכים האלה הוא בביוב. אז בואו נדאג שגם המכירות שלהם יהיו בביוב".

עוד באותו נושא

הטיפים של גווינת' פאלטרו לסקס אנאלי מוצלח

לכתבה המלאה

הורים רבים הצטרפו למחאה שלה, כשאחת כותבת ש"אם היית שולח את הטקסט הזה לילדה בת 12 בהודעה - רוב הסיכוי שהיו מפטרים אותך מהעבודה והיית עומד לדין".

לעומתם היה מי שיצא להגנת המגזין. "אתם עיוורים אם אתם חושבים שעצירת המגזין תגרום לבני נוער להפסיק ללמוד על סקס, על המיניות שלהם ועל תנוחות", כתבה אחת מהתומכות. גם פיליפ פיקארדי, עורך המדיה הדיגיטלית במגזין פרסם שורת ציוצים בהם הגן על ההחלטה לפרסם את המדריך. הוא הסביר מדוע זה חשוב לדעתו שבני נוער יזכו לחינוך מיני, הוסיף שהביקורת על המאמר נובעת מהומופוביה ושלח מסר בתמונה ל"אמא האקטיביסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully