וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדיאנה הזמינה את נעמי קמפבל לארמון: הנסיכים נזכרים באמם

23.7.2017 / 10:08

סרט דוקומנטרי שישודר מחר בבריטניה חושף עוד טפח מיחסי הנסיכה דיאנה עם ילדיה, וויליאם והארי. "היא הזמינה דוגמניות הביתה, ואני נעשיתי אדום", סיפר הבן הבכור. "אחת המנטרות שלה הייתה - תהיה שובב, אבל אל תיתפס", שיתף הארי

הנסיכה דיאנה מחבקת את הנסיך הארי מתוך סרט דוקומנטרי, צילום ארכיון. AP
הנסיכה דיאנה עם הארי בתמונה שטרם נחשפה/AP

הייתה זו שיחת טלפון טיפוסית בין שני בנים לאמם שהייתה בחופשה בצרפת. היא הייתה קצרה – הבנים רצו לחזור לשחק עם בני דודם, ולא לבזבז זמן על שיחת טלפון. התמציתיות של אותה שיחה ב-1997 מטרידה את הנסיכים וויליאם והארי עד היום – שכן באותו הלילה מתה אמם, הנסיכה דיאנה, בתאונת דרכים.

"אני והארי ממש רצינו לומר להתראות ולנתק. אם הייתי יודע מה הולך לקרות, לא הייתי כל כך אדיש לגבי זה", סיפר וויליאם בסרט דוקומנטרי חדש. "אבל שיחת הטלפון ההיא לא עוזבת אותי, ומשפיעה עליי עד היום".

הארי סיפר ליוצרי הסרט כי השיחה האחרונה היא משהו שהוא יתחרט עליו עד סוף ימי חייו. "זה קשה מאוד להסתכל על זה לאחור. אני אצטרך להתמודד עם זה כל שארית חיי", אמר הארי. "לא לדעת שזו הפעם האחרונה שאני אדבר עם אימא שלי. איך שונה הייתה יכולה להיות השיחה אם לא היינו נמהרים לנתק ואם היה לי שמץ של מושג שחייה יילקחו באותו הלילה".

לקריאה נוספת:
הנסיך הארי: "חסמתי את הרגשות שלי אחרי מות אמי, כמעט התמוטטתי"
"חתכתי ורידים מרוב דיכאון": הקלטות חדשות של דיאנה נחשפות
הנסיך הארי: "אף אחד ממשפחת המלוכה לא רוצה להיות מלך"

הנסיך וויליאם והנסיך הארי מתוך סרט דוקומנטרי, צילום ארכיון. AP
הנסיך וויליאם והנסיך הארי בתמונה שטרם פורסמה/AP

הסרט התיעודי, "דיאנה, אימא שלנו: חייה ומורשתה", ישודר ביום שני ברשת הטלוויזיה הבריטית ITV. חלקים מהסרט ותמונות חדשות של המשפחה פורסמו היום בתקשורת בבריטניה. הסרט הוא חלק מסדרת תכניות לזכר דיאנה, לקראת ציון 20 שנה למותה ב-31 באוגוסט 1997.

בשנה האחרונה החלו הנסיכים וויליאם והארי לדבר לראשונה בפתיחות על מותה הפתאומי של אמם. וויליאם, השני בתור לכתר אחרי אביו הנסיך צ'ארלס, היה אז בן 15, והארי היה בן 12. הסרט הדוקומנטרי מתעד את עבודות הצדקה של דיאנה, ובכללותן פעילותה עם קורבנות איידס והקמפיין שלה נגד מוקשים.

וויליאם והארי הדגישו בסרט את הצד הכיפי של אמם, שלדבריהם, הציבור לא ראה. "אימא שלנו הייתה בעצם ילדה כל הזמן. כשכולם אומרים לי 'ספר לנו איך היא הייתה כיפית', כל מה שאני שומע בראש זה הצחוק שלה", סיפר הארי. לדבריו, אחת המנטרות שלה הייתה – 'אתה יכול להיות שובב כמה שבא לך, רק אל תיתפס".

עוד באותו נושא

הנסיך הארי פותח את לבו על מות אמו: "הדחקתי רגשות"

לכתבה המלאה
הנסיכה דיאנה מחבקת את הנסיך וויליאם מתוך סרט דוקומנטרי, צילום ארכיון. AP
הנסיכה דיאנה בהיריון, אוחזת בידיה את הנסיך וויליאם/AP

וויליאם שיתף סיפור שחשף את חייהם הפריוויליגיים בתור ילדים. יום אחד, לפי הנסיך, דיאנה הפתיעה אותו כשהזמינה לביתם שלוש מהדוגמניות המפורסמות ביותר בעולם. הן חיכו לו כשחזר מבית הספר.

"היא ארגנה שכאשר אחזור מבית ספר אראה את סינדי קרופורד, כריסטי טרלינגטון ונעמי קמפבל מחכות על המדרגות. הייתי אז בן 12 או 13 והיו לי פוסטרים שלהן על הקיר", סיפר הארי. "הפכתי לאדום ולא ידעתי מה לומר. התבלבלתי וחשבתי שאני עלול ליפול מהמדרגות".

וויליאם אמר כי לעיתים קרובות הוא מספר לילדיו, הנסיך ג'ורג' בן הארבע והנסיכה שרלוט בת השנתיים, על דיאנה כדי שהיא תהיה נוכחת בחיי נכדיה. "היא הייתה יכולה להיות סבתא נפלאה. היא הייתה אוהבת את זה, היא אהבה ילדים", אמר.

הסרט "דיאנה, אמא שלנו", ישודר ביום שבת 2/9, בשעה 22:00, ב-yes דוקו וב-yesVOD, במסגרת "סופשבוע מלכותי" לציון 20 שנה למותה של דיאנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרופורד וטרלינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully