וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתכתי ורידים מרוב דיכאון": הקלטות חדשות של דיאנה נחשפות

הדיילי מייל חשף שיחות של הנסיכה המנוחה עם הביוגרף שלה, שבמהלכן סיפרה על מצב הנפשי הקשה לאחר ירח הדבש עם צ'ארלס. "כל הפסיכיאטרים שרק אפשר לדמיין ניסו לעזור"

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

(בווידאו: הארי, וויליאם וקייט מידלטון במרוץ למען עמותה לקידום בריאות הנפש, בחודש פברואר)

הנסיכה דיאנה אמרה כי היא ניסתה לחתוך את ורידיה שלושה שבועות בלבד לאחר חתונתה עם הנסיך צ'ארלס בשל דיכאון עמוק שממנו סבלה – כך עולה מהקלטות חדשות שנחשפו היום (שני) בעיתון הבריטי "דיילי מייל". "הייתי כל כך מדוכאת, וניסיתי לחתוך את הוורידים שלי עם תער", סיפרה לביוגרף שלה ב-1991. "זה (הדם) ירד וירד וירד".

לאחר ירח הדבש שלהם, התגורר הזוג המלכותי בטירת בלמורל בסקוטלנד, ודיאנה סבלה אז מבולמיה. דיאנה, לפי הדיווח, סבלה מבולימיה גם במהלך הלידה של בנה וויליאם וכן מדיכאון שלאחר לידה.

עוד בוואלה! NEWS:
חתונה מלכותית - כמעט: מי הגיע לברך את פיפה מידלטון?
שומר בארמון בקינגהאם העיד: כמעט יריתי בטעות במלכה אליזבת
המחלה המסתורית של המלכה אליזבת - שמדאיגה את הממלכה הבריטית

הנסיכה דיאנה עונדת את "כתר קשר הנאהבים מקיימברידג'". GettyImages
"הייתה בחרדה תמידית". דיאנה/GettyImages

דיאנה סיפרה כי היא חשה כמו "כבש לשחיטה" לפני חתונתה עם צ'ארלס ביולי 1981. "הגעתי ללונדון כדי לחפש עזרה, לא כי שנאתי את בלמורל, אלא כי הייתי במצב ממש גרוע. כל המאבחנים והפסיכיאטרים שאתה יכול לחלום עליהם הגיעו כדי לנסות ולהוציא אותי מזה. נתנו לי מינונים גבוהים של וליום ושל דברים אחרים".

עוד תואר בדיווח כי היא תמיד חששה מנוכחותה של קמילה, אשתו הנוכחית של צ'ארלס שעמה ניהל רומן אז. "הייתי טרודה", אמרה. "תמיד כשצ'ארלס לא הגיע הביתה מתי שהוא היה אמור לשוב, חשבתי שקרה לו דבר נורא".

הנסיך צ'ארלס ובת זוגתו הדוכסית קמילה במהלך ביקור באוסטרליה. רויטרס
"חשבתי שקרה לו דבר נורא". הנסיך צ'ארלס והדוכסית קמילה/רויטרס

הנסיכה, שהייתה אחת הדמויות האהובות בממלכה, מתה בתאונת דרכים בפריז לפני 20 שנה. לפני פחות מחודשיים, בחר בנה הצעיר הארי להיחשף בריאיון ל"טלגרף", וסיפר כי לא הצליח להתמודד במשך שנים רבות עם מות אמו.

לדבריו, הוא היה "קרוב מאוד להתמוטטות מוחלטת בכמה מקרים" בשנתיים האחרונות, וחש "כאוס מוחלט" לאחר שבמשך כמעט שני עשורים "חסמתי את כל הרגשות שלי". הוא הוסיף כי לבסוף פנה לסיוע בגיל 28 – לפני כארבע שנים, לאחר שחש אגרסיות וחרדה בנוגע למחויבויותיו המלכותיות.

הארי הסביר כי הוא מקווה שחשיפתו בעין הציבור תעודד את הבריטים לשבור את הסטיגמה הקיימת סביב סוגיות הנוגעות לבריאות הנפש. הוא מחויב, לדבריו, להשקיע "דם, יזע ודמעות" בשינוי למען אחרים. הנסיך הקים לאחרונה יחד עם אחיו וויליאם וגיסתו קייט מידלטון את עמותת "Heads Together", המקדמת רווחה נפשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully