וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר בארמון בקינגהאם העיד: כמעט יריתי בטעות במלכה אליזבת

בריאיון ל"טיימס" הבריטי סיפר השומר כי באחד הלילות לפני כמה שנים חשב כי פורץ חדר לארמון. "שוד ושבר, הוד מלכותה, כמעט יריתי בך", הוא פלט לעברה כשזיהה שמדובר בה. היא הגיבה בבדיחות

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המלכה אליזבת כמעט נורתה על ידי אחד משומריה במהלך הליכה בשעת בוקר מוקדמת בחצר ארמון באקינגהם לפני כמה שנים – כך דיווח אתמול (רביעי) העיתון "טיימס" הבריטי. לפי הדיווח, שהתבסס על עדותו של השומר לשעבר, בפעמים שהמלכה סובלת מנדודי שינה, היא עוטה על עצמה מעיל גשם ויוצאת לשוטט בחצרות הארמון. באחד הלילות לפני כמה שנים סייר השומר לשעבר בין כותלי הארמון וסמוך לשעה 3:00 בלילה הוא זיהה דמות בחשיכה. "מי שם?" שאל בקול רם משחשב שזיהה פורץ.

ואולם, להפתעתו זו הייתה המלכה. "שוד ושבר, הוד מלכותה, כמעט יריתי בך", הוא פלט לעברה. לאחר שהבין שאמירותיו היו לא הולמות הוא צפה שיינזף בחומרה. במקום זאת, דיווח העיתון, השיבה המלכה: "זה בסדר גמור. בפעם הבאה אודיע לפני (על הטיול) כדי שלא תצטרך לירות בי".

אתמול השתתפה המלכה באירוע רשמי לראשונה מאז שחלתה בצינון קשה שאילץ אותה להחמיץ את הטקסים הרשמיים של משפחת המלוכה בחג המולד ובערב השנה החדשה. ביום שני האחרון הנסיכה אן סיפרה כי אמה חשה "טוב יותר".

עוד בנושא:
המחלה המסתורית של המלכה אליזבת - שמדאיגה את הממלכה הבריטית
בשל צינון כבד: המלכה אליזבת לא תשתתף בטקס חג המולד
מסימני הגיל: המלכה אליזבת פורשת מראשות ארגוני ספורט וצדקה

אליזבת מלכת בריטניה , דצמבר 2016. רויטרס
מחלימה. המלכה אליזבת/רויטרס

הודעות ארמון באקינגהם על היעדרה של המלכה אליזבת משני האירועים בשל צינון קשה העלה בממלכה חששות כבדים לגבי מצב בריאותה. באשר לטקס חג המולד, מדובר היה בפעם הראשונה שהמלכה החמיצה טקס בכנסיית מריה מגדלנה הקדושה שבסנדרינגהם. עם זאת, בעלה, הנסיך פיליפ, שסבל גם הוא מצינון, התאושש מספיק כדי לצעוד לצד שאר משפחת המלוכה לטקס. לפני כן פורסם כי אליזבת תפרוש מתפקידיה כפטרונית של 25 ארגונים לאומיים ותעביר אותם לידי בני משפחת המלוכה האחרים.

בתוך כך, על רקע הפיגוע בברלין, הודיע ארמון באקינגהם כי הוא יחדיר שינויים לאחת המסורות העתיקות ביותר שלו – החלפת השומרים. לפי הארמון, מעתה בעונות החורף והסתיו תחול המסורת בימים קבועים: ראשון, שני, רביעי ושישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully