וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי פותח את לבו על מות אמו: "הדחקתי רגשות"

לרגל צאתו של סרט תיעודי המסקר את מפעל ההנצחה שהקים הנסיך הבריטי לזכר אמו, הנסיכה דיאנה, הוא החליט לספר על קשיי ההתמודדות עם מותה. "סירבתי לחשוב על זה, היא הלכה לעולמה כשהייתי מאוד צעיר"

הנסיך הארי. GettyImages
"אני רואה את החיים אחרת עכשיו". הנסיך הארי/GettyImages

הנסיך הבריטי הארי, שלא מרבה לדבר על אמו – הנסיכה דיאנה, החליט לפתוח את לבו בסרט תיעודי חדש שמסקר את מפעל ההנצחה שהקים לזכרה. "רציתי לעשות משהו שיעשה את אמי גאה", אמר הארי בן ה-32, שאיבד את אמו בשנת 1997 כתוצאה מתאונת דרכים. "אני אף פעם לא באמת התעסקתי במה שקרה, היו הרבה רגשות מודחקים. בחלקים רבים בחיי פשוט סירבתי לחשוב על זה", הסביר.

את ארגון הצדקה, ששמו "Senteba", הקים הארי ב-2006 יחד עם נסיך לסוטו שבאפריקה, ססיו. השניים חברו זה לזה בשל טרגדיה משותפת – שניהם איבדו את אמם. "התחברנו בקלות – גם אימא שלי ייצגה משהו וגם אימא שלו", אמר הארי. הארגון מסייע לילדים באפריקה, בדגש על לסוטו, שסובלים ממחלות – במיוחד איידס.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
חשד לפיגוע: 12 הרוגים וכ-50 פצועים בדריסה בשוק חג מולד בברלין
"זה למען חאלב": שוטר טורקי התנקש בחייו של שגריר רוסיה
זה רשמי: הצירים בחרו בדונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית

הנסיכה דיאנה. GettyImages
"רציתי שהיא תתגאה בי". הנסיכה דיאנה/GettyImages

לדבריו של הארי, הקמת הארגון וההתעסקות בו שינתה את חייו. "אני עכשיו רואה את החיים אחרת לחלוטין, נהגתי לטמון ראשי בחול ועכשיו אני כבר לא ככה", אמר. כשהארי סיים את לימודיו בתיכון הוא בילה שנה בלסוטו, מה שלטענתו נתן לו השראה להקמת הארגון.

"הכל התחיל מתוך מחשבה שיש לי שנה בלסוטו ואני רוצה לעשות משהו משמעותי עם החיים שלי שיגרום לאמי להיות גאה", הוסיף. "אמי הלכה לעולמה כשהייתי צעיר מאוד. עכשיו יש בי אנרגיות ומוטיבציה ואני בר מזל שאני נמצא בעמדה שבה אני יכול להשפיע". עוד אמר הארי כי "העובדה שאני מצליח כבר עשר או 11 שנים להפעיל את העמותה היא יוצאת מן הכלל. אני עכשיו מאוד מעורב וברור לי שזו רק תחילת הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully