וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 מירושלים מת בגיאורגיה לאחר שהחליק ונסחף בזרם נהר

יונתן אדלר יצא לטרק סמוך לטביליסי עם שלושה חברים החליק מצינור כשניסה לחצות נהר ונסחף. המשפחה נמצאת בגיאורגיה, ועוסקת בסידורים להחזרת הגופה ארצה. חבר המשפחה: "עשרות אנשים הגיעו לעזור בחיפושים אחריו"

מקום הנפילה של הצעיר בן ה-18 שנסחף בנהר בטביליסי, גיאורגיה. זק"א, מערכת וואלה! NEWS
הצינור שבאמצעותו ניסו הצעירים לחצות את הנהר/מערכת וואלה! NEWS, זק"א
יונתן אדלר, צעיר בן 18 שנהרג בגיאורגיה לאחר שנסחף בנהר. מתוך פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
אדלר/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבוק

גופתו של יונתן אדלר, בן 18 מירושלים אותרה בגיאורגיה לאחר שנסחף אתמול (חמישי) בנהר בטביליסי. הוא יצא עם שלושה צעירים נוספים לטרק במדינה, והארבעה ניסו לחצות את הנהר כשהם הולכים על צינור. משרד החוץ מסר כי גופתו אכן נמצאה הבוקר בגיאורגיה.

אדלר החליק ונפל לנהר, ומאז השעה 17:00 נערכו חיפושים אחריו. הקב"ט של השגרירות מטפל בנושא עם גורמים מקומיים, בהם מפקד זק"א הרב מאיר קוזלובסקי ומפקד היחידה הבינלאומית בזק"א מתי גולדשטיין. הוריו של הצעיר עושים את דרכם לגיאורגיה שם יפגשו את הקונסול.

עוד בוואלה! NEWS:
עימותים בהפגנת הלהט"ב בת"א נגד מדיניות האימוץ; תשעה נעצרו
מתיחות לקראת יום שישי בהר הבית: עימותים נרחבים בשער האריות
מפעל מים מרשים בן 2700 שנה נחשף בראש העין

4 ישראלים שיצאו למסלול בנהר בטביליסי, אחד מהם נעדר ונסחף לתוך זרם המים 20 ביולי 2017. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
אזור מותו של הצעיר בגיאורגיה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

אביעד פרידמן, חבר המשפחה שעמד בראש צוות החיפושים בגיאורגיה, אמר הבוקר כי "עם ישראל התגייס בצורה מדהימה למען מציאתו של יונתן. 84 אנשים הגיעו לאזור האתר תוך שעות מעטות, ובכוחות משותפים סרקנו את אזור הנהר עד למציאת הגופה. אנחנו אסירי תודה לכל המתנדבים, ומודים למשרד החוץ ולשר זאב אלקין שסייעו בטיפול מול ממשלת גיאורגיה". פרידמן מסר כי המשפחה מקווה להביא את אדלר לקבורה ביום ראשון.

בתחילת החודש נלכדו חמישה מטיילים ישראלים על פסגת הר בגובה 2,000 מטרים במדינה עקב גשמים והצפה של נחלים באזור וחולצו לאחר ששלחו את מיקומם באמצעות מכשיר לווייני. צוותי החילוץ התקשו להגיע אליהם עקב תנאי מזג האוויר.

טביליסי, גיאורגיה. נובמבר 2016. AP
הוריו של הצעיר בדרכם למדינה. טביליסי, גיאורגיה/AP

נבו ואחינועם גרינפלד, שני אחים בני חמש ועשר מההתנחלות מעלה מכמש, נהרגו באוקטובר 2016 בתאונת דרכים קשה באזור תושתי שבגיאורגיה במהלך טיול משפחתי.

באוגוסט 2016 נהרגו בתאונת טיפוס הרים בגיאורגיה בוריס גורפינקל, חבר קיבוץ משמר העמק בן 46, ומיכאל לויאנטס, תושב בנימינה בן 46. השניים טיילו באזור הר אושבה שבצפון המדינה.

(עדכון ראשון 20.7, 21:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully