וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הדרום חשוד שאנס את בתו החורגת וצילם אותה בעירום

18.7.2017 / 13:27

בן 45 נעצר בעקבות תלונה שהגישה הבת נגדו בגין המקרים, שאירעו לדבריה לפני כ-15 שנים. לאחר קבלת התלונה, נגבו עדויות נוספות ומעצרו הוארך עד ליום חמישי. בסוף השבוע נעצרו שני חשודים נוספים בעבירות פדופיליה

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
מקרי האונס חזרו על עצמם כמה פעמים, על פי התלונה/ShutterStock

תושב הדרום בן 45 נעצר אתמול (שני) בחשד שאנס את בתו החורגת כמה פעמים וצילם אותה בעירום, בעת שהייתה מתחת לגיל 14. מעצרו הוארך עד ליום חמישי. ממשטרת מרחב איילון נמסר כי מעצרו של החשוד הגיע בעקבות תלונה שהגישה הבת על המקרים, שאירעו לדבריה לפני 15 שנים. לאחר קבלת התלונה, בוצעו כמה פעולות חקירה ונגבו עדויות נוספות.

במהלך סוף השבוע נעצרו שני חשודים בעבירות פדופיליה. תושב הדרום בן 37 נעצר בחשד שהפיץ תמונות עירום של בתו הקטינה, ושסחר בהן באתרי פדופיליה בתמורה לתכנים מיניים של קטינות אחרות. החומרים נמצאו בחיפוש בביתו, ומעצרו הוארך גם כן עד ליום חמישי הקרוב. מחקירת יחידת הסייבר במשטרת ישראל עולה כי החשוד איתר פדופילים במדינות שונות, והציע להם לצפות בבתו בתמורה לקבלת תכנים מיניים של קטינים אחרים.

חשוד נוסף, שהיה תחת פיקוח של יחידת צור בשירות בתי הסוהר, העוקבת אחר פדופילים שכבר ריצו עונש מאסר, נעצר בגין החזקת חומרים אסורים במחשבו האישי בבית אמו בתל אביב. בית המשפט הורה בסוף השבוע על שחרורו של החשוד, בן 38, בתנאים מגבילים.

עוד בוואלה! NEWS:
בת 61 נורתה למוות בקטטה במשולש; בן 45 נדקר למוות בקריית שמונה
נאשם שנהג בשכרות לאחר שרישיונו נגנב - וזוכה לאחר שלוש שנים
שמעון קופר נעצר בכלא: "סיפר לבת 94 שבנו חולה סרטן ועשק אותה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully