וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון קופר נעצר בכלא: "סיפר לבת 94 שבנו חולה סרטן ועשק אותה"

17.7.2017 / 13:48

הרוצח, שנידון לשני מאסרי עולם בגין רצח נשותיו, חשוד כי יחד עם חברתו הנוכחית, שעבדה כמטפלת של הקשישה, ניסה לגרום לה להעביר את כל רכושה לידיו ולידי בת זוגו. הוא הודה במיוחס לו. "עשק גם את הנשים שרצח"

צילום: רוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

שמעון קופר, שהורשע ברצח בנות זוגו ונידון לשני מאסרי עולם, נעצר אתמול (ראשון) בכלא, בחשד שניסה לעשוק את רכושה של קשישה ערירית בת 94 בירושלים יחד עם בת זוגו – שעבדה כמטפלת שלה. שופטת בית משפט השלום בירושלים מיקה בנקי הסכימה לדרישת המשטרה, והורתה על הארכת מעצרו בשמונה ימים.

החקירה נפתחה בחודש מרץ, לאחר שהקשישה - שהלכה לעולמה ב-9 ביוני - דיווחה במשטרה על קבלת מעטפה בתיבת הדואר שלה ובה מסמך, שבו נכתב שכל רכושה, נכסיה וכספה יועברו לידי האסיר ובת זוגו. בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"מ אלון חבר כי הוא "ביקש לעשוק את נכסיה וכספה של קשישה".

עוד בוואלה! NEWS:
כוכב האח הגדול חשוד שפגע באופנועו בנער בן 14 ברמת גן
רשות שדות התעופה ביקשה להעסיק חברת בת של טיסנקרופ - ללא מכרז
בריחה מהכלא, קוקאין בלב ים - ואבי רוחן: מסעו של עד המדינה בתיק 512

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוחח בטלפון עם הקשישה מהכלא. קופר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

רס"מ חבר הוסיף כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מעברו - הוא רצח שתי נשים, ומטרתו הייתה גם לעשוק את כספן". הוא עוד ציין כי קופר הודה בתשאול, שנערך לו אתמול.

מהחקירה עולה כי במהלך עבודתה אצל הקשישה, שחיה לבד ואינה נמצאת בקשר עם בני משפחתה, פיתחה עמה בת זוגו של האסיר יחסים קרובים. בהמשך סיפרה לה על בן זוגה, אולם אמרה כי הוא נמצא בארצות הברית. האסיר אף שוחח בטלפון בעצמו עם הקשישה, ורקם מערכת יחסים קרובה אתה. בשיחות עמה, כפי העולה מעדותה, טען כי בנו חולה בסרטן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעל באופן שיטתי. קופר, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם התפתחות החקירה עלה החשד כי השניים עבדו באופן שיטתי לבניית מערכת היחסים עם הקשישה, כדי שתעביר את רכושה על שמם. אתמול הגיעו חוקרי היחידה המרכזית לכלא כשבידיהם צווי מעצר וחיפוש ועצרו בפתח הכלא את החשודה, שבאה לבקר את בן זוגה האסיר. במקביל בוצע חיפוש בתאו של החשוד ובביתה של האישה בירושלים.

השניים חשודים בעושק, ניסיון קבלת דבר במרמה, שימוש במסמך מזויף וקשירת קשר לביצוע פשע. מאוחר יותר היום יובאו בפני בית המשפט לדיון בהערכת מעצרם. מהמשטרה נמסר כי עברו של החשוד, שהורשע פעמיים ברצח בת זוגו, מעלה את רמת הסיכון והחשד לתכנון מקדים ומתוחכם שנקט עם בת זוגו הנוכחית כדי לעשוק את רכושה של הקשישה.

(עדכון ראשון: 9:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully