וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה התבררה כרצח: אסי אבוטבול חשוד במקרה מוות מלפני 18 שנה

18.7.2017 / 9:31

הותר לפרסום כי אסי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות בגרימת מותו של ארתור רוזן בשנת 1999. ביום רביעי האחרון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בכמה ימים, לאחר שביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות התקבל מידע חדש שהביא להתפתחות בחקירה

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

אסי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות בגרימת מותו של ארתור רוזן בשנת 1999 – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. ביום רביעי האחרון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בכמה ימים, לאחר שביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות התקבל מידע חדש שהביא להתפתחות בחקירה.

גופתו של רוזן נמצאה מוטלת ב-1999 בצד כביש 2 בסמוך לאור עקיבא. תחילה נפתחה חקירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים, אך בעקבות ממצאים שאותרו עלה החשד כי הקורבן נרצח. אבוטבול נעצר בגין חשד למעורבות בתאונה לפני יותר משבוע, וביום שלישי שעבר הוטל על דבר מעצרו צו איסור פרסום על ידי השופט עמית מיכלס מבית משפט השלום בראשון לציון.

הצו אסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים ועצם קיומה של חקירה, ותוקפו היה עד לתאריך 17 ליולי. אתמול הוארך הצו פעם נוספת על ידי השופט גיא אבמן. עם זאת, כעת החליט הממונה על החקירה על סיום הצו.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה לבית המשפט: התפתחות דרמטית בחקירת רצח עו"ד יורם חכם
המשטרה חושדת: קארין אבוטבול שסייעה בהעלמת גופת עבריין
"אבוטבול אמר שעקר לו את העיניים": העדויות מחקירת רצח העבריין הנעדר

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
מעורבות במקרה מוות נוסף. אסי אבוטבול/אבי כהן

בחודש מאי השנה נעצר אבוטבול בחשד לרצח עורך דין יורם חכם ב-2008. במשטרה סבורים כי בקרוב תוכל הפרקליטות לגבש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום. חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום. הוא היה בן 53, גרוש ואב לארבע בנות.

לפני כשנתיים נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח חכם יחד עם אשתו, אך השניים שוחררו כעבור שבועות אחדים. על פי החשד, אבוטבול הסתכסך עם חכם על רקע כספי, לאחר שדרש לקבל בחזרה סכום כסף ששילם לו על תיק שבו הורשע לבסוף, ונענה בסירוב.

מעצרים נוספים שבוצעו בפרשה הסתיימו ללא הגשת כתב אישום, מכיוון שלא נאספו ראיות חזקות מספיק נגד איש מהחשודים בהם גם אמיר וגיא אילוז, ואלי אריש. חקירת הרצח נכללה בתיק 512, שעסק בחשדות נגד שורה של אנשי פשיעה. עורך דינם של אילוז ואריש, מיכאל עירוני, אמר עם שחרורם כי "מתחילת הדרך טענו מרשיי שאין להם יד ורגל בפרשה ואכן הם שוחררו. אני שמח שהם שוחררו לביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully