וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבוטבול אמר שעקר לו את העיניים": העדויות מחקירת רצח העבריין הנעדר

24.5.2017 / 14:32

התפנית בחקירת רצח עו"ד חכם הגיעה על רקע מידע בפרשת העבריין שנרצח על פי האישום על ידי אסי אבוטבול. עד מדינה בפרשה 512 סיפר בחקירתו, שפורסמה לראשונה בוואלה! NEWS: "אסי אמר לי 'פרקתי את הנרצח אתמול'"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

החיפושים אחרי גופת העבריין בנתניה הם עדות לכך שהתפנית בחקירת רצח עו"ד יורם חכם קשורה למידע חדש שהגיע לחוקרי המשטרה, שכן רק אדם שיודע איפה הגופה יכול לכוון את החוקרים. בכתב האישום נגד אבוטבול בגין רצח אותו עבריין נכתב כי לא ידוע איפה הגופה או באיזה אופן בוצע הרצח, אך צוין כי עבריין בשם אבי ימין התרברב שסייע בהזזת הגופה בפני "בואינג", עבריין שהיה מקורבם של בני משפחת אבוטבול וגויס כעד המדינה המרכזי בפרשה 512.

עדותו של "בואינג", ששמע על הרצח מאבוטבול עצמו, התפרסמה לראשונה בוואלה! NEWS: "יום אחד קיבלתי טלפון מאסי אבוטבול והוא שאל אותי איפה אני. הוא אמר 'בוא, אני צריך לדבר איתך'. שמנו את הטלפונים בצד ואז אסי אמר לי 'פרקתי את (הנרצח, ג"ג), אני צריך שתעשה שיחה עם עוזי סלם', שהיה באותה תקופה בקשר עם הנרצח, 'ותגיד לו שהנרצח חיפש אותך היום והשאיר לך הודעה. תבקש מעוזי שיגיד לנרצח לחזור אליך לטלפון. הוא אמר: 'פרקתי את הנרצח אתמול, עקרתי את העיניים שלו עם המבטים שלו שהיה מסתכל עליי, הבן זונה הזה'".

חוקר יאחב"ל: "איך נראה אסי כשהוא סיפר לך על הרצח?".

בואינג: "מתוח, חיוור ולחוץ. שמע, הוא פירק אותו אתמול ועכשיו הוא צריך לארגן את החיים שלו. מה שקרה זה שהנרצח התקשר מבית הסוהר ודיבר עם פליקס (אבי של אסי, ג"ג) ואמר לו שאם שערה תיפול מראשו של אלון גלעדי, חברו, הוא, כלומר הנרצח, יוציא לפליקס כל יום הלוויה מהבית. ברגע שפליקס שמע את מה שהנרצח אמר, הוא ניתק את הטלפון ולאחר השחרור של הנרצח - אסי קירב אותו אליו, קנה לו בגדים בכיכר המדינה וטייל איתו כל היום. הוא תכנן את הרצח שלו. זו היתה תכנית של חודש או יותר".

המשטרה מחפשת בנתניה גופה של נעדר, שקשור, על פי החשד, לחקירת רצח עו"ד יורם חכם. מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר גופת העבריין, היום בנתניה/מערכת וואלה! NEWS
חיפושים אחר גופה בנתניה, 24 במאי 2017. שלומי גבאי
החיפושים בנתניה/שלומי גבאי

בשלב מסוים מספר "בואינג" גם על הניסיון לחסל אותו עצמו - משום שלא נתן אליבי על רצח העבריין שכעת מחפשים את גופתו. "חלק מהסיבה של אסי לרצוח אותי הוא שלא נתתי לו אליבי לגבי הנרצח, ובגלל שהייתי משתמש בסמים יחד עם פרנסואה אבוטבול", הוא הסביר. "באותה תקופה אסי קירב אותי אליו והיה מזמין אותי כל הזמן לקפה קינמון בדיזנגוף בנתניה. ביום של הפיצוץ שלי הוא הזמין אותי כרגיל לקפה. נכנסתי למקום והתיישבתי לידו, ואז הוא שאל אותי אם הגעתי ברכב המאזדה השכור. אמרתי לו שכן, ואז הוא אמר לי: 'בוא נחליף מכוניות'. לא שאלתי למה, כי לא שואלים שאלה כזו. יצאתי מבית הקפה והתקרבתי לאוטו של אסי, וראיתי שהאוטו לא נמצא באותו מקום שראיתי כשהגעתי לבית הקפה".

ימין, שהיה חברם של אבוטבול ואחיו פרנסואה – התרברב לפי כתב האישום לאחר הרצח, בין היתר בפני אותו "בואינג", בסיוע לאבוטבול בהזזת גופתו של הנרצח. באחד הימים, לאחר שהוכה על ידי פרנסואה, ביקש ימין מ"בואינג" ליישר את ההדורים ביניהם. זה פנה לפרנסואה על מנת לפייסו והזכיר לו כי ימין הוא חברם ואף סייע לאסי אחיו בהזזת גופת הנרצח. בכתב האישום תואר כי לשמע הדברים הגיב פרנסואה בכעס, וקשר קשר יחד עם אחיו אסי לחטוף, לדקור ולסחוט את ימין. הם הסיעו אותו ברכב לחורשה מבודדת ליד שכונת פולג, שם דקר אסי את ימין ואילו פרנסואה היכה אותו במוט במשך דקות ארוכות. לאחר מכן הם דרשו ממנו מאה אלף שקלים, ושחררו אותו.

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
"פרקתי אותו אתמול". אסי אבוטבול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully