וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לבית המשפט: התפתחות דרמטית בחקירת רצח עו"ד יורם חכם

20.6.2017 / 21:40

נציגת המשטרה בדיון בבית המשפט בראשון לציון ביקשה על סמך ההתפתחות, שפרטיה נותרו חסויים, להאריך בכשבועיים נוספים את מעצרו של החשוד המרכזי, אבי אבוטבול. בימים האחרונים שוחררו חמישה חשודים בפרשה

צילום: אבי כהן , עריכה:אריאל תמרין

המשטרה הודיעה היום (שלישי) לבית משפט השלום בראשון לציון על התפתחות דרמטית בחקירת רצח עורך הדין יורם חכם, וביקשה על סמך ההתפתחות להאריך ב-15 ימים את מעצרו של אסי אבוטבול מעבר ל-30 הימים שבהם הוא מוחזק במעצר. לבית המשפט הוגש אישור מיוחד של המשנה לפרקליט המדינה, שנדרש על מנת להאריך את מעצרו של אבוטבול. במשטרה סבורים כי בקרוב תוכל הפרקליטות לגבש הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

חוקרת המשטרה אפרת פורמג'ו אמרה במהלך הדיון כי בימים האחרונים חלה התפתחות דרמטית בחקירת הרצח, שאירע בשנת 2008, אולם היא סירבה לפרט מה עניינה. פורמג'ו ציינה כי נעשו פעולות חקירה, שבעקבותיהן נדרשות פעולות נוספות. לשאלת הסנגור, עו"ד אבי כהן, סירבה החוקרת להשיב אם בכוונת המשטרה לבצע מעצרים נוספים. בימים האחרונים שחררה המשטרה בהדרגה חמישה עצורים נוספים בפרשה, בהם נחשון גוב, שעל פי החשד בעבר הוא זה שהניח את מטען החבלה במכוניתו של עו"ד חכם.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת רצח עו"ד חכם: מעצרו של אסי אבוטבול הוארך בשבועיים נוספים
המשטרה חושדת: קארין אבוטבול שסייעה בהעלמת גופת עבריין
במשטרה אופטימיים: "יש חומר שקושר את אבוטבול לרצח עו"ד חכם"

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו 20 ביוני 2017. אבי כהן
זכה לחבק את שני ילדיו שהגיעו לדיון. אבוטבול בבית המשפט, היום/אבי כהן

הסנגור כהן ביקש מהמשטרה לבצע לאבוטבול בדיקת פוליגרף שתוכיח, לדבריו, את חפותו. בתום הדיון, האריך השופט עמית מיכליס את מעצרו של אבוטבול עד ליום שני. כמו כן, הוא אפשר לאבוטבול, שנראה לחוץ למדי במהלך הדיון והשיל קילוגרמים רבים ממשקלו, לחבק ולנשק את שני ילדיו שהגיעו לאולם.

חכם, עורך דין פלילי בכיר, נרצח ב-11 ביוני 2008, כשמטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה ברחוב יגאל אלון בתל אביב והרג אותו במקום. לפני כשנתיים נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח, יחד עם אשתו, אך השניים שוחררו כעבור שבועות ספורים. על פי החשד, אבוטבול הסתכסך עם עו"ד חכם על רקע כספי, לאחר שדרש לקבל בחזרה סכום כסף ששילם לו על תיק שבו הורשע לבסוף, ונענה בסירוב. חקירת הרצח נכללה בתיק 512, שעסק בחשדות נגד שורה של אנשי פשיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully