וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה אופטימיים: "יש חומר שקושר את אבוטבול לרצח עו"ד חכם"

25.5.2017 / 19:45

שני גורמים במשטרה אמרו לוואלה! NEWS כי הם סבורים שהגיעו לפרצת דרך בחקירת ההתנקשות בעורך הדין לפני תשע שנים. את תסכולו של אבוטבול מההתפתחות היה אפשר להרגיש בבית המשפט: "המדינה פשטה את הרגל, וגם העבריינים"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) ב-13 ימים את מעצרו של אסי אבוטבול בחשד לרצח עו"ד יורם חכם, ובמשטרה סבורים כי הם קרובים לפענוח הפרשה שנותרה פתוחה מאז החיסול ב-2009. "הפעם יש חומר שקושר את אסי אבוטבול למעשה, אנחנו אופטימיים", אמרו שני גורמים שונים במשטרה לוואלה! NEWS. אבוטבול כבר נחשד בעבר במעורבות ברצח סניגורו לשעבר, אולם לא נמצאו ראיות הקושרות אותו לכך.

אבוטבול שמר הבוקר על קור רוח כשהובא לאולם של השופט עמית מיכליס, עד שנשאל שאלה שעליה ענה: "המדינה פשטה את הרגל, וגם העבריינים". התשובה מגלמת את אכזבתו של אבוטובול מהאפשרות שמקורב לו "חצה את הקווים" והפר את הברית העבריינית.

כמעט שלוש שנים הוחזק אבוטבול בהפרדה בכלא רימונים. מאז רצח האסיר יוני אלזם ב-2005, שהורעל בתאו מציאניד לפני שאמור היה להעיד בפרשת רצח, שונו בשב"ס נוהלי ההפרדות, וכעת שני אסירים שוהים בתא בלי כל מחיצה.

אסי אבוטבול בהארכת מעצרו בהמשך לחשד לרצח עו"ד יורם חכם 25 במאי 2017. קובי אליהו
מעצרו הוארך ב-13 ימים. אבוטבול בבית המשפט/קובי אליהו

במשטרה טרם חשפו מהו המידע שהוביל לפתיחת חקירה גלויה בפרשת רצח עורך הדין ולחיפושים נרחבים בנתניה אחרי גופת העבריין משה הדס שנרצח לפני 17 שנים. ייתכן שאבוטבול סיפר לחברו לתא על חלקיו לכאורה במעשים או סיפר על מקום קבורתו של הדס.

אפשרות אחרת היא שהמשטרה איתרה עד מדינה מארגונו של אבוטבול, שהיה בשיא כוחו בשנות ה-90 ועד לפני כעשור, כשעסק בהימורים, בהלוואות בשוק האפור, בסחיטת אנשי עסקים ותיירים, ועתה הוא ארגון של איש אחד שיושב מאחורי סורג ובריח.

אתמול עומת אבוטבול עם אסיר במסגרת תרגיל חקירה, שמטרתו הייתה לגרום לו להבין שיש לחוקרים קלף מנצח. תרגיל דומה נעשה לזאב רוזנשטיין כשהמשטרה שמעה מאסיר העולם דוד אטיאס כיצד לכאורה עבד עבורו. רוזנשטיין לא התרגש אז מהתרגיל ולאחר זמן התברר כי האסיר שהיה אמור להיות האס המנצח היה קשקשן שהמציא סיפור כדי לקבל הקלה בתנאי מאסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully