וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אורון שאול בפנייה לבנה: "לא אתן להם להפוך אותך לרון ארד"

17.7.2017 / 12:50

בסרטון שפרסמה זהבה שאול היא נראית פונה לבנה שגופתו מוחזקת בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן ואומרת כי תפעל להשיבו. לדבריה היא נאבקת מזה שלוש שנים ב"שרים משיחיים" ובמי שמביעים תמיכה אך לא פועלים להשיבו

צלמים זמניים מורשים

זהבה שאול, שבנה אורון הוא חלל צה"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, פרסמה היום (שני) סרטון ובו אמרה כי משפחתה מסרבת לקבל שגורלה יהיה כשל משפחתו של הנווט רון ארד שמת בשבי, לאחר שמטוסו התרסק על אדמת לבנון בשנת 1986, וגופתו מעולם לא הוחזרה לישראל. השבוע ימלאו שלוש שנים למותו של שאול באסון הנגמ"ש במהלך הכניסה הקרקעית לרצועת עזה במבצע "צוק איתן". שאול שירת בגדוד 13 של חטיבת גולני שבו נפלו שבעה לוחמים בכניסה לשכונת סג'עייה בעזה.

בסרטון נראית אמו של שאול על רקע תמונתו של בנה וזו של ארד. "אורון שלי, אני לא מאמינה שכבר עברו שלוש שנים. אני חושבת עלייך בלי סוף ומייחלת ליום שאראה אותך שוב. לא חלמתי שאצטרך להתחנן בפני ממשלת ישראל שלא יפקירו אותך בעזה", היא אומרת בדברי קריינות המלווים את התמונות. "שלוש שנים שבהן אני נאבקת בשרים משיחיים שרואים בהפקרתך עניין של קידוש השם או שרים אחרים שרואים בי מטרד ומחכים שהפגישה תסתיים, ויש את אלה שמביעים תמיכה אבל לא באמת פועלים להשבתך".

עוד בוואלה! NEWS:
אלאור אזריה יישלח למעצר בית השבוע - עד להכרעה בערעורו
רוצח נשותיו נעצר בכלא בחשד שניסה לעשוק קשישה בת 94
שליש מהיעלים באזור הומתו: מרוץ נגד הזמן אחרי הסמל הארצישראלי

אמו של סמ"ר אורון שאול לאיסמעיל הניה: "הצג הוכחות מוצקות על מצבו". ערן גילווארג
"נלחמת בזמן שמיליונים ישבו במקלטים". שאול עם תמונת בנה/ערן גילווארג

בהמשך הדברים מבטיחה שאול לבנה כי "לא אתן להם להפוך אותך לרון ארד ולא אתן להם את התענוג להפוך אותי לבתיה ארד, שנפטרה בצער מבלי לראות את בנה שב הביתה מהשבי". שאול, שבעלה הרצל מת ממחלת הסרטן בחודש ספטמבר האחרון, מוסיפה לפנות לבנה ואומרת: "נלחמת במבצע צוק איתן, בזמן שמיליוני אזרחים ישבו במשך חמישים ימים במקלטים ובחדרי מדרגות. לא אנוח ולא אשקוט עד שתשוב למדינה שאתה כל כך אוהב". הסרטון מסתיים עם הקלטה של אורון מתוך סרטון אחר שהכין יחד עם חבריו לשירות ובו הוא פונה להוריו ואומר: "אבא, אמא, תודה שבאתם, אוהב אתכם".

ביום רביעי השבוע תתקיים בטבריה עצרת לציון שלוש שנים לנפילתו של שאול. בעצרת, שתיערך בגן העיר, יישאו דברים אמו זהבה, ראש העיר יוסי בן דוד וכן מפקד חטיבת גולני אלוף-משנה שלומי בינדר, ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי) העומדת בראש השדולה להשבת הבנים בכנסת, שר התקשורת איוב קרא, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי ויואל מרשק, חבר התנועה הקיבוצית המלווה את המשפחה.

עוד באותו נושא

המכתב האחרון של הרצל שאול לבנו אורון: "מדמיין אותך בבית"

לכתבה המלאה
טקס לציון יום ההולדת של אורון שאול. סוכנות ג'יני
"מייחלת ליום שבו אראה אותך שוב". זהבה שאול/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully