וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ וגבאי נפגשו: "נאיץ את פירוק הממשלה, המדינה זקוקה לשינוי"

16.7.2017 / 11:58

יו"ר העבודה הנבחר אבי גבאי נפגש לראשונה מאז הפריימריז עם יריבו ח"כ עמיר פרץ. בפגישתם דנו השניים בדרכי פעולה עתידיות כדי להביא לפירוק ממשלת נתניהו. "אתרום ככל יכולתי כדי שהשינוי יתרחש", אמר פרץ בתום הפגישה

עריכה: יאיר דניאל

כשבוע לאחר שניצח בבחירות המקדימות לראשות המפלגה, יו"ר העבודה הטרי אבי גבאי נפגש הבוקר (ראשון) עם מי שהתמודד מולו - ח"כ עמיר פרץ. השניים תכננו להיפגש לראשונה כבר בסוף השבוע, אולם בשל הפיגוע שאירע בהר הבית הם נאלצו לדחות את פגישתם למועד אחר. במהלך הפגישה שהתנהלה באווירה חיובית, השניים דנו בדרכי פעולה משותפות כדי "להאיץ את פירוק הממשלה והחלפת נתניהו".

"אנחנו נעשה הכול כדי שהתהליכים יהיו מהירים ככל האפשר", אמר ח"כ פרץ בתום הפגישה. "המדינה זקוקה לשינוי. אתרום ככל יכולתי כדי שהשינוי יתרחש ומקווה שבקרוב מאוד. אני נחוש שהתהליכים הללו ישמשו ליצירת גיבוי חזק יותר למפלגה וליושב הראש הנבחר".

עוד בוואלה! NEWS:
בוקר מתוח: במשטרת ירושלים נערכים לפתיחת הר הבית למתפללים
אביה של הנרייט מואשם ברציחתה כי רצתה להתאסלם: "מפחדת, מחפשים אותי"
נערה הרה בת 18 נדקרה ונפצעה בינוני בנצרת; מצוד אחר בן זוגה

עמיר פרץ בפתח ביתו  בשדרות הבוקר לאחר התבוסה בפריימריז 11 ביולי 2017. לירון מולדובן, לירון מולדובן
"המדינה זקוקה לשינוי", ח"כ פרץ בשבוע שעבר/לירון מולדובן , לירון מולדובן

ח"כ פרץ הפסיד בסיבוב השני בבחירות המקדימות בהפרש של 4% לגבאי. מאז, הוא הבטיח כי יתייצב לצדו ויסייע לו בקידום המפלגה בזירה הפוליטית. "המסר שלי חד-משמעי", הצהיר בצאתו מהפגישה. "מבחנו של האדם שמאמין בדמוקרטיה הוא קודם כל להתייצב מאחורי יושב ראש נבחר במפלגה דמוקרטית. היום גם שאר המפלגות מבינות שלדמוקרטיה הפנימית יש עוצמה ויכולת להשפיע על הציבור הישראלי כולו".

ביום חמישי ערך פרץ כנס הוקרה לתומכיו בקמפיין לראשות מפלגת העבודה. בנאום שנשא שב ואמר כי המשימה העיקרית שעומדת בפני מפלגת העבודה היא החלפתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "גם אם לא ניצחנו במפלגה - המשימה העיקרית עדיין לפנינו".

עוד באותו נושא

גבאי הצטרף להפגנה נגד השחיתות בפתח תקווה: "לפרק את הממשלה"

לכתבה המלאה

גבאי: "לא מוכנים לקבל שחיתות"

מאז היבחרו עורך גבאי שורת פגישות וטלפונים עם פוליטיקאים ואישים. אתמול התייצב גבאי לצדם של כ-2,000 מפגינים סמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה. "ראשי הקואליציה צריכים לגלות אומץ לב ציבורי ולפרק את הממשלה", קרא גבאי.

אבי גבאי באירוע חילופי יו"ר במפלגת העבודה 12 ביולי 2017. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
"לגלות אומץ ציבורי ולפרק את הממשלה", יו"ר העבודה גבאי/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

הפגנות דומות התקיימו בנהריה, ראש פינה, חיפה, חדרה, נתניה, תל אביב, נס ציונה, אשדוד ובאר שבע. בעפולה השתתפו בהפגנה כ-70 בני אדם ובירושלים הפגינו כמה עשרות בכיכר פריז, סמוך לבית ראש הממשלה.

"הגעתי לכאן הערב כדי לחזק ישראלים טובים שמצביעים לכל המפלגות ושמגיעים לכאן מדי שבוע, לפתח תקווה ולמוקדים אחרים בארץ, כדי לומר באופן ברור שהם לא מוכנים לקבל יותר שחיתות", אמר גבאי. "לא שחיתות שלטונית ולא שחיתות אישית ולא שחיתות שמסתתרת מאחורי נהלים מכובסים".

הפגנה בפתח תקווה ליד ביתו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט. אור רביד
הפגנה מול בית היועץ המשפטי לממשלה בפתח תקווה, אתמול/אור רביד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully