וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: צעיר מקליפורניה רצח 18 חתולים – ונידון ל-16 שנים בכלא

רוברט פרמר, בן 26, נמצא לפני שנתיים ישן ברכבו בעיר סן חוזה כשליד מושב הנהג שכבה גופת חתול. לאחר שתושבים בעיר התלוננו על היעדרות חתולים – הובילו על הצעיר שהודה ברצח החתולים ובחטיפתם של חתולים נוספים, חלקם לא נמצאו עד היום

אילוסטרציה של חתול. AP
אילוסטרציה של חתול/AP

צעיר בן 26 מקליפורניה נידון ל-16 שנות מאסר לאחר שהודה כי עינה חתולים – ורצח 18 מהם. הצעיר, רוברט פרמר, נאלץ לשמוע את שמו של כל חתול שרצח מוקרא על ידי השופט בבית המשפט סנטה קלרה, בזמן שבישר על גזר דינו החמור.

באוקטובר 2015 נמצא פרמר ישן ברכבו בעיר סן חוזה שבקליפורניה, כשליד מושב הנהג שכבה גופת חתול ופרווה נמצאה ברחבי הרכב. במקביל, תושבים רבים בעיר החלו להתלונן על היעדרם של חתוליהם. כמה חתולים נמצאו מתים, שניים מהם בפחי זבל.

זמן קצר לפני מעצרו של פרמר פורסם בכלי תקשורת מקומיים סרטון ממצלמות אבטחה באחד הפארקים בסן חוזה שבו ניתן לראות צעיר חוטף חתול בן 17 בשם גוגו – שלא נמצא עד היום. תושבי האזור זיהו את פרמר והפנו אליו את המשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
שליט צ'צ'ניה: "אין הומואים במדינתנו, ואם כן יש להעבירם לקנדה"
במאי סרט שצונזר באירופה: התנגדות לציונות היא צורה חדשה של אנטישמיות
גרמניה: "זועמים על מות התיירות במצרים, זו מתקפה מכוונת"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
אילוסטרציה גבר אזוק/ShutterStock

פרמר הודה בביצוע 21 עבירות של התעללות בעלי חיים, והורשע בשימוש בסמים. במכתב שהקריא עורך דינו בבית המשפט, כתב: "זה מרגיש כאילו אדם אחר ביצע את הפשעים האלה, אבל אני יודע שזה אני. קשה לי לתפוס שעשיתי את זה. אני גנבתי בני משפחה של אנשים, והעובדה שהשתגעתי היא לא תירוץ".

מלבד 16 שנים בכלא, נאסר על פרמר לגדל בעלי חיים במשך עשר שנים לאחר שחרורו. כמו כן, הוצא נגדו צו הרחקה מהפארק שבו התעלל ורצח את החתולים. מרים פטרובה, בעליו של החתול גוגו, אמרה לאחר סיום הפרשה כי "סוף סוף אנחנו יכולים להיפרד מכל חתול שהיה מעורב בטרגדיה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully