וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: שתי תיירות מגרמניה נדקרו למוות באתר נופש; הרקע לא ברור

ארבע תיירות נוספות נפצעו באירוע הדקירה שאירע באתר נופש פרטי בחוף המזרחי של המדינה, לאחר שככל הנראה הדוקר חדר לשטח המקום דרך הים. ממשרד הפנים נמסר כי הדוקר נעצר, אך המניע לתקרית לא ידוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
תיירת שנפגעה באירוע מפונה מאתר הנופש/מערכת וואלה, צילום מסך

שתי תיירות מגרמניה נדקרו למוות וארבע תיירות נוספות נפצעו היום (שישי) באירוע דקירה באתר נופש בעיר התיירותית הורגאדה שבחוף המזרחי במצרים. ממשרד הפנים המצרי נמסר כי הדוקר נעצר, אולם המניע לתקרית עדיין לא ברור. עוד נמסר ממשרד הפנים כי מחקירה ראשונית עולה כי הדוקר שחה דרך היום מחוף ציבורי הסמוך לאתר הנופש, שחופו פרטי.

מוקדם יותר היום נהרגו חמישה שוטרים מצרים במתקפה של חמושים באזור גיזה שמדרום-מערב לקהיר. כל פי דיווח רשת "סקיי ניוז" בשפה הערבית, טרם ידוע איזה ארגון אחראי על המתקפה, אך בעת האחרונה ישנו גל פיגועים מצד ארגונים אסלאמיים קיצוניים במצרים, ובראשם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

בתוך כך, הכנסיות הקופטיות והאוונגלסטיות במצרים מסרו הלילה כי הן ישהו את פעילותן בעקבות התראות על פיגועי טרור נגדן. פעילויות רבות משתתפים יושהו למשך שלושה שבועות עקב התראות גורמי הביטחון במדינה. בחודשים האחרונים אירעו פיגועים רבים נגד נוצרים במדינה, שהכריזה על מצב חירום עקב המצב הביטחוני.

עוד בוואלה! NEWS:
תתעוררו: אין אפשרות להידברות ערבית עם איראן. דעה
בדרך לחיסול מעוז דאעש בסוריה: כוחות צבא ארה"ב בא-רקה
לראשונה בסעודיה: בנות יעברו שיעורי חינוך גופני בבתי הספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully