וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'ודו לגדוד הנדסה קרבית: ה"א?יפ?ון" של הקצינה שיר הלל

סגן הלל מעמק חפר הייתה שש פעמים אלופת ישראל, אך כשהגיעה לגיל גיוס החליטה לוותר על תפקיד "ספורטאי מצטיין" ולהתגייס ללחימה. עכשיו, בגיל 24 היא משרתת כקצינה בחטיבה 188. "רואה את העתיד הרחוק שלי כאן", סיפרה

סגן שיר הלל, בת 24 מעמק חפר יולי 2017. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
סגן הלל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

סגן שיר הלל, בת 24 מעמק חפר, היא ג'ודקא אלופת ישראל לשעבר, אך כיום היא קצינת טכנולוגיה ואחזקה בפלוגת ציוד מכני הנדסי בגדוד ההנדסה הקרבית 605 של חטיבה 188. "למרות שהייתי הרבה בתוך עולם הג'ודו אני כרגע בצה"ל ורואה את העתיד הרחוק שלי כאן", סיפרה לאחרונה.

בגיל 8 נכנסה הלל לעולם הג'ודו ועד גיל 18 התאמנה בנבחרת ישראל, יחד עם מדליסטים כמו ירדן ג'רבי, אורי ששון, ואף אריק זאבי. במשך שנתיים שימשה מאמנת במועצה שלה ובמהלך השנים האלה הייתה אלופת ישראל בג'ודו שש פעמים. "לצערי לא מתאפשר לעסוק בשני הדברים יחד, כל אחד מהמקצועות מחייב את כל כולך, אך אני עדיין בקשר עם החניכים שהיו לי, ונוהגת ללכת לצפות בתחרויות ולעודד חברים".

אך כשהגיעה לגיל הגיוס רצתה להיות לוחמת וויתרה על מסלול "ספורטאי מצטיין'. היא התגייסה לחיל האיסוף הקרבי לפלוגה של נשים, כשהגדוד שלה הוצב באוגדה 80 שבדרום על גבול מצרים. "כשהיה שם פיגוע, בכביש 12, היינו הראשונות בשטח", העידה.

עוד בוואלה! NEWS:
חייל מילואים וחייל בשירות סדיר נהרגו בהתהפכות משאית מצפון לאילת
נתניהו בטקס לזכר חללי צוק איתן: מי שירים עלינו יד - ייענה בעוצמה
פרשת בזק: בהוראת בית המשפט - המעורבים נשלחו למעצרי בית

סגן שיר הלל, בת 24 מעמק חפר יולי 2017. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
"לצערי לא מתאפשר לעסוק בשני הדברים יחד". סגן הלל/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת

אחרי מגוון תפקידים היא יצאה לקצונה והוצבה כקצינת טכנולוגיה ואחזקה בחטיבה הדרומית של אוגדת עזה. חצי שנה לאחר מכן עברה לפלוגת הצמ"ה בגדוד ההנדסה הקרבית 605 של חטיבה 188, תפקידה הנוכחי. "היום אני גם יודעת להגיד שזה הגדוד הכי טוב שיכולתי להגיע אליו, האנשים מדהימים, חיילים ומפקדים כאחד, מאוד מקצועיים ורציניים".

בתפקידה הנוכחי אין שגרה קבועה. "גזרת האחריות שלי בכל הצפון, משמע שצריך לעבור ולראות שהדברים עובדים בכל מקום. אנחנו מבצעים הרבה חילוצים ותיקונים בגזרה ואחראים על כל הכלים והרכבים בגדוד. גאוות היחידה אצלנו היא אדירה. אני מאוד מאוד אוהבת את המחלקה שלי. הם רתומים, ופשוט שם לכל דבר, נותנים את הכול. המחלקה היא כוח אדיר עם הרבה ניסיון". הלל מרגישה שהצבא ביגר אותה מאוד. "אשמח למסור למתגייסים שלפעמים עושים משהו ולא מבינים כמה הוא חשוב עד שמגיע הרגע וכל העולם מחפש אותך. המון בהצלחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סגן שיר הלל, בת 24 מעמק חפר יולי 2017. באדיבות המצולמת, מערכת וואלה! NEWS
סגן שיר הלל, בת 24 מעמק חפר יולי 2017/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולמת
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully