וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בזק: בהוראת בית המשפט - המעורבים נשלחו למעצרי בית

בית משפט השלום בתל אביב הורה על מעצר בית בן שבועיים למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, שנחקר ביממה האחרונה במשרדי הרשות לניירות ערך. במהלך הדיון הוחלט על מעצר בית בן 9 ימים גם לבעל השליטה בקבוצה, בנו ומנכ"לית בזק

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
בניין בזק בעזריאלי, תל אביב/מגד גוזני

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (חמישי) לשלוח למעצר בית בן שבועיים את מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, וכן הורה על הרחקתו ממשרדו למשך אותו הזמן. במהלך הדיון הורה בית המשפט על מעצר בית בן תשעה ימים גם לבעל השליטה בקבוצת בזק, שאול אלוביץ' ובנו אור ומנכ"לית החברה סטלה הנדלר.

פילבר נחקר אתמול לראשונה במשך שעות ארוכות בחשד לביצוע עבירות על טוהר המידות ועבירות ניירות ערך, חקירה שנמשכה גם היום, לפני שנשלח למעצר בית. יתר פרטי החקירה עדיין אסורים לפרסום.

לפי דוח מבקר המדינה שפורסם אתמול בנושא "היבטים בפעולות משרד התקשורת לאסדרת מגזר התקשורת הנייחת", מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר הגיע עם בזק להסכמות בנוגע לקידום ביטול ההפרדה התאגידית בחברה באופן מידי מבלי שחלק מגורמי המקצוע היו מודעים לכך. בנוסף, מהדוח עלה כי דיוני המשרד עם בזק לא תועדו ולכן לא ניתן לדעת מי יזם את רעיון ביטול ההפרדה, וכן לא ניתן לשלול את האפשרות שראש הממשלה בנימין נתניהו בשבתו כשר התקשורת שוחח בנושאים הקשורים לבזק עם בעל השליטה בחברה שאול אלוביץ'.

עוד בוואלה! NEWS:
אזריה משתחרר בעוד שבוע: הערכה - התביעה תדרוש מעצר בית
ד"ש מטהראן: דגל פלסטין בגבול הצפון מבהיר מי מרסן את חיזבאללה
הוארך מעצר סגן ראש המל"ל לשעבר בפרשת הצוללות: "ראיות בהיקף גדול"

שלמה פילבר. תצלום: תמר מוצפי, מערכת וואלה! NEWS
פילבר/מערכת וואלה! NEWS, תצלום: תמר מוצפי

השבוע הודיעה הרשות כי החקירה בעניינה של חברת בזק הורחבה גם לעסקת מתן שירותי תקשורת לוויינית בין חברת חלל תקשורת לבין חברת "יס". על פי ההודעה, החקירה נערכת בחשד לביצוע עבירות על חוק ניירות ערך וחוק העונשין. לאחר ההודעה הופסק המסחר במניית בזק.

החקירה נגד בזק נפתחה בחודש שעבר בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ולבכירים בהנהלת "יס" - המנכ"ל רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן. השלושה נחקרו ברשות לניירות ערך והוטלו עליהם שורה של תנאים מגבילים. בשבוע שעבר אסר בית משפט השלום בתל אביב על אור אלוביץ', בנו של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ', לשהות למשך 30 יום במשרדי בזק ו"יס", כמו גם על יצירת קשר כלשהו עם נושאי משרה ועובדים בחברות הללו.

(עדכון ראשון: 11:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully