וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: לוחם ביחידת חי"ר תקף מינית את חברתו ליחידה בבית הוריה

הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד חייל, שאנס לכאורה חיילת מהגדוד שלו וביצע בה מעשים מגונים, לאחר שהזמינה אותו לישון בביתה אך הבהירה לו כי אינה מעוניינת בקשר רומנטי עמו. הפרקליטות הצבאית מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

בית הדין הצבאי ביפו. יולי 2016. יותם רונן
בית הדין הצבאי ביפו/יותם רונן

כתב אישום הוגש לבית הדין הצבאי נגד לוחם ביחידת חי"ר בגין אונס ומעשה בחיילת המשרתת עמו. המעשים המיוחסים לחייל בוצעו לכאורה בחודש שעבר, בתום בילוי משותף בסוף השבוע, מחוץ לבסיס.

מעצרו של החייל הוארך בשבועיים, והתביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בית הדין הצבאי אסר לפרסום את פרטי היחידה שבה השניים משרתים. בנוסף לתקיפה המינית, החייל מואשם שהשתמש בסם מסוג קנאביס ביום האירוע.

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
מעצר הנאשם הוארך בשבועיים/חטיבת דובר המשטרה

על פי כתב האישום, השניים יצאו לבילוי בתל אביב יחד עם חיילים נוספים, והמתלוננת הזמינה לביתה את מי שלא היה לו היכן לישון. במהלך הבילוי השניים התנשקו, אולם לפי כתב האישום המתלוננת הפסיקה את הנשיקה והבהירה לנאשם כי אינה מעוניינת בקשר עמו.

כשהגיעו לבית המתלוננת, הוא הלך לישון בחדרו של אחיה, אך נכנס לחדרה וניסה לנשק אותה ולגעת בה. היא התנגדה, וכשהתעקש אמרה לו לעזוב את הבית. בהמשך אפשרה לו לחזור, אך שבה ואמרה כי הוא מוזמן כידיד, ולא מעבר לכך.

באמצע הלילה התעוררה המתלוננת כשהנאם שוכב עליה, ומנסה לקיים איתה יחסי מין. היא התנגדה, אך הוא המשיך תוך כדי שהוא אומר לה כי היא "אוהבת את זה". לאחר שהגיע לפורקנו היא סילקה אותו מהבית.

עורכות הדין המייצגות את המתלוננת, עו"ד אפרת נחמני בר ועו"ד תהילה חדד, בירכו על הגשת כתב האישום, ואמרו כי "מדובר בתיק מובהק, שאיננו בגדר 'מילה מול מילה'. הגשת כתב האישום התחייבה מן הנסיבות. אין לנו ספק שהנאשם צריך להיות מורשע ושכך יהיה בסופו של יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully