וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח במלון בתל אביב: חנק את אשתו למוות בכרית – וניסה להתאבד

12.7.2017 / 10:12

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד יוסף ברוך, תושב טורקיה בן 65, בגין רצח אשתו דליה במהלך ביקור בארץ בחודש שעבר, על רקע סירובה לחזור לאיסטנבול. ברוך מואשם שהצמיד כרית לפניה של אשתו, ולאחר מכן בלע כדורים באמבטיה במטרה לשים קץ לחייו

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) נגד יוסף ברוך, תושב טורקיה בן 65, בגין רצח אשתו דליה ברוך בחודש שעבר. על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, ברוך חנק למוות את רעייתו במלון רנסנס בתל אביב כשהצמיד כרית לפניה, ולאחר מכן ניסה להתאבד. הרקע למעשה היה רצונה של האישה לחזור לארץ. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפי כתב האישום, בני הזוג עברו לפני כ-16 שנים לאיסטנבול, וביקרו לעתים קרובות את בני משפחתם בארץ. בתקופה שקדמה לרצח הביעה האישה את רצונה לחזור לישראל, והמעשה התבצע לקראת סיומו של ביקור בן חודש בארץ.

כתב אישם בגין גרימת מותה של דליה ברוך ז"ל, מחוזי ת"א 12 ביולי 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
יוסף ברוך בעת מעצרו/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בכתב האישום תוארה השתלשלות העניינים: לילה לפני טיסתם המתוכננת חזרה לטורקיה הם התווכחו, והיא הכריזה כי בכוונתה לחזור לישראל ולהתגורר באשדוד. כשהוויכוח עלה לטונים גבוהים, טוענת הפרקליטות, הוא החליט לגרום למותה, לקח כרית וחסם את דרכי הנשימה שלה.

לאחר שחנק למוות את אשתו, בלע ברוך מספר רב של כדורים, נטל סכין יפנית שהייתה ברשותו ונכנס אל חדר האמבטיה, שם חתך את ידיו מספר רב של פעמים במטרה לסיים את חייו. בבוקר למחרת, בסביבות השעה 09:15, הגיע צוות מגן דוד אדום למלון, קבע את מותה של האישה והעביר את בעלה לבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נותח ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ. כעבור שלושה ימים שוחרר מבית החולים והועבר למעצר.

מלון רנסנס בתל אביב 12 יוני 2017. מד"א
מלון רנסנס, בבוקר לאחר הרצח/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully