וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי בבוקר שאחרי הניצחון: "הצלחנו להביא תקווה חדשה"

11.7.2017 / 10:52

היו"ר מפלגת העבודה החדש אמר כי הוא מקבל תמיכה מכלל קהלי הבוחרים, "מחרדים ומאנשים שהצביעו ליכוד". לדבריו, "אנחנו צריכים לצאת למסע שיממש את התקווה הזאת - ועלינו לעבוד קשה"

צילום: צלמי וואלה, עריכה: ורד לידני

יו"ר מפלגת העבודה הנבחר אבי גבאי אמר הבוקר (שלישי) מחוץ לביתו שבתל אביב כי הוא מרגיש שהביא "תקווה חדשה לישראל". "לפי היקף ההודעות שאני מקבל, דווקא מאנשים שלא כולם מהמחנה שלנו, מכל המחנות: חרדים, אנשים שהצביעו ליכוד, רואים תקווה חדשה לישראל", אמר. "על זה אני שמח ועכשיו אנחנו צריכים לצאת למסע שיממש את התקווה הזאת ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי שזה יקרה".

ח"כ עמיר פרץ אמר הבוקר כי במפלגה יפעלו עתה לגיבוש השורות ולאיחוד כוחות "כדי להיערך בצורה נכונה למאבק החשוב מול בנימין נתניהו". בשיחה עם וואלה! NEWS מחוץ לביתו בשדרות הוסיף פרץ כי הוא מעריך "שהכל יהיה בסדר". לדבריו "אני אתחיל לקיים שיחות בצורה מסודרת. אי אפשר להתקשר לאנשים באחת בלילה".

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) בירך על הבחירות בגבאי באולפן וואלה! NEWS, ואמר כי "יש סיכוי לשינוי והוא מתמצה באבי גבאי. יש לנו תקווה שמהלך התרסקות המפלגה ייפסק.
גבאי הציע להרצוג להמשיך, אבל מכיוון שהוא זכה לכזה אי-אמון מבוחרי המפלגה הוא צריך להתפטר ואני מציע לגבאי להציע את התפקיד למישהו אחר". עוד הוסיף כי "מי שמפריע לנו עכשיו בסקרים זה יאיר לפיד ואני מקווה שהמנדטים יחזרו אלינו. אחרי שזה יקרה וזה יקרה בוודאות. צריך לאחד כוחות. יש פה הרבה עניני אגו, אבל ברור שצריך לאחד כוחות כדי להפיל את ממשלת הימין שסבלנו ממנה".

עוד בוואלה! NEWS
גבאי בנאום ניצחון: "הלילה הזה הוא תשובה לכל מי שהספיד את המפלגה"
הרצוג בירך את גבאי על ניצחונו: "אסייע לו בהחלפת השלטון"
פרץ על תבוסתו: "מי שלא יודע להפסיד לעולם לא ינצח - זו דמוקרטיה"

אבי גבאי יוצא מביתו הבוקר לאחר הנצחון בפריימריז בלילה 11 בילי 2017. מגד גוזני, מגד גוזני
גבאי, הבוקר/מגד גוזני, מגד גוזני

אתמול נשא גבאי נאום ובו הודה לפעיליו, קרא להחלפת השלטון ויצא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לכל מי שהטיל ספק בחיוניותה של הדמוקרטיה הישראלית, לכל מי שמיהר להספיד את העבודה כמפלגה חיה, בועטת וחדשנית, לכל מי שהספיד את העבודה כאלטרנטיבה לשלטון, לכל מי שחשב שאזרחי ישראל איבדו את התקווה לשינוי, לכל מי שטען שקמפיין חיובי לא מנצח בחירות, לכל אלה: התשובה היא הלילה הזה", אמר גבאי. "הלילה הזה הוא חגיגה לדמוקרטיה הישראלית. הלילה הזה מסיים פרק במפגן אדיר של אמונה. הלילה הזה הראה את מפלגת העבודה במלוא עוצמתה. בלילה הזה בחרתם בי, ואני אסיר תודה לכם".

בהמשך, יצא נגד נתניהו. "הגיע הזמן למנהיגות ששמה את האדם והאזרח בראש מעייניה, שפועלת בשביל הכלל ולא בשביל להיבחר מחדש. מנהיגות מאחדת. אנחנו רוצים להיות ביחד כולנו. מנהיגות שמסוגלת להגיע להכרעות משמעותיות לטובת הכלל, שדואגת לדימונה ולא רק לעמונה", אמר. "מנהיגות שמסוגלת לפתור אירוע של ילדים חולי סרטן בבית החולים הדסה, פשוט מאוד. מסוגלת לקבל החלטות. ולא עסוקים שבועות בבג"ץ סביב שלושה רופאים שיעברו או לא יעברו. מנהיגות ישרה שברור לה ומובן לה שבן הדוד שלך שמנהל משא ומתן קואליוציוני עבורך לא יכול לייצג חברת צוללות. הוא לא יכול".

גבאי, שערק רק לפני חודשים אחדים ממפלגת כולנו ופרש מתפקידו כשר להגנת הסביבה בצל מתווה הגז שאליו התנגד, קיבל 52% מהקולות שהם 16,080 - לעומת פרץ שקיבל 47% מהקולות שהם 14,834. הקלפיות נפתחו בשעה 11:00 ואחוז ההצבעה עמד על 59%, שהם 30,916 מתפקדים. כשעה לאחר ההכרזה על התוצאות, התקשר פרץ לגבאי ובירך את גבאי על ניצחונו. "אני רואה בך שותף מרכזי למשימת החלפת שלטון נתניהו", אמר.

(עדכון ראשון: 08:25)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עמיר פרץ ובנו בפתח ביתו בשדרות הבוקר לאחר התבוסה בפריימריז 11 ביולי 2017. לירון מולדובן, לירון מולדובן
"הכל יהיה בסדר". פרץ מחוץ לביתו, היום/לירון מולדובן , לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully