וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג בירך את גבאי על ניצחונו: "אסייע לו בהחלפת השלטון"

10.7.2017 / 21:30

יו"ר העבודה המודח אמר לאחר שהשר לשעבר גבר על פרץ, שבו תמך, כי "אתייצב לצדו כדי לחזק את המפלגה. לבני: "להציע דרך אחרת וטובה יותר לישראל ולאזרחיה". יחימוביץ: "הישג מדהים ומרגש"

צילום: צלמי וואלה, עריכה: ורד לידני

יו"ר מפלגת העבודה המודח יצחק הרצוג בירך הערב (שני) את השר לשעבר אבי גבאי על ניצחונו בפריימריז על ראשות המפלגה, שבהם גבר על ח"כ עמיר פרץ, שבו תמך יו"ר האופוזיציה. גם במפלגות אחרות באופוזיציה בירכו את גבאי, שזכה ב-52% מקולות הבוחרים.

הרצוג אמר כי יפעל יחד עם גבאי כדאי להחליף את השלטון. "אתייצב לצדו כדי לסייע לו בכל דרך לחיזוקה של מפלגת העבודה והחלפת השלטון", אמר. "שוחחתי גם עם עמיר פרץ ובירכתי אותו על מערכת הבחירות המרשימה שניהל".

ח"כ ציפי לבני, יו"ר התנועה ושותפתו של יו"ר המפלגה היוצא יצחק הרצוג, אמרה כי היא מאחלת לו הצלחה "מעומק הלב". לדבריה, "כפי שהקמת המחנה הציוני על ידי כיו"ר התנועה ועל ידי הרצוג כיו"ר העבודה היא זו שיצרה את התקווה הגדולה וההישג המשותף בבחירות הקודמות - המשימה המשותפת שלפנינו כעת היא ליצור תקווה מחודשת ואמיתית להחלפת את השלטון".

אבי גבאי ערב הפריימריז בגני התערוכה 10 ביולי 2017. ברני ארדוב, ברני ארדוב
המנצח הגדול. גבאי, היום/ברני ארדוב, ברני ארדוב

ח"כ שלי יחימוביץ, שתמכה בגבאי, אמרה כי "ניצחונו היא הישג מדהים ומרגש המעיד יותר מכל על כך שמפלגת העבודה היא מפלגה חפצת חיים, חכמה ודמוקרטית, שיכולה לשמש דוגמא ומופת למערכת הפוליטית בישראל. זכינו ביו"ר מפלגה נקי כפיים, אמיץ ויוצא דופן בכישוריו, ומחר נקום לבוקר של תקווה".

ח"כ סתיו שפיר, שגם היא תמכה בגבאי, אמרה כי זו "דרך חדשה למפלגת העבודה מתחילה עכשיו". לדבריה, "מנהיגות אמיצה וישרה שנלחמת למען הציבור הישראלי יום יום הולכת לנצח גם בבחירות הכלליות. זה ניצחון מעורר השראה ואני קוראת לכלל חברי הכנסת של מפלגת העבודה והמחנה הציוני להתחיל ביחד את הדרך לניצחון ולהובלת המדינה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה של פרץ קיבלו באכזבה את התוצאות, אך הבטיחו לשתף פעולה עם גבאי. "נעשה כל מה שצריך כדי שהוא יצליח בתפקידו", אמר ח"כ איציק שמולי, שסיפר כי במטה שרר "עצב, הייתה דממה, הייתה אכזבה, אבל זה רגע שבו צריך לעבור בין כולם, להודות לכולם. פעם מנצחים, ופעם מפסידים. אני לא חושב שזה היה הימור לתמוך בפרץ. זו הייתה החלטה מושכלת".

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, איחל הצלחה לגבאי בתפקידו החדש. "הפוליטיקה הישראלית זקוקה לאנשים טובים ואני שמח כי גבאי החליט לתרום מהידע והניסיון שלו לטובת אזרחי מדינת ישראל", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

יאיר לפיד מברך את גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully