וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא או הבת - מיהי הגונחת הכי חזקה בכל העיר?

14.7.2017 / 11:55

לאחר שהשכנים הגישו תלונות למשטרה על סקס רועש במיוחד, אולגה ולריו בת ה-49 הודתה שהיא ולא בתה הצעירה אחראית לרעש - ושהיא מפיקה אותו עם בחור בן 26

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים בשבוע יש לעשות סקס כדי להיות מאושרים?

נהוג להגיד שניו יורק היא העיר שלא ישנה, וכולם יודעים שמדובר באחת הערים הרועשות בעולם. אך גם בתוך כל הרעש הזה, יש אישה אחת רועשת במיוחד - לפחות כשזה מגיע למיטה. הכירו את אולגה ולריו בת ה-49, שנוהגת לגנוח ולצעוק ולעצבן מאוד את שכניה, שהתלוננו עליה פעמים רבות. כמה רבות? ב-2015 שש תלונות הוגשו עליה בתוך שלושה חודשים בלבד. מי שאחראי ליצירת הצעקות והגניחות האלה הוא ביירון פרס בן ה-26, שיכול היה להיות הבן שלה.

עוד בנושא:

הצעירה הזו שלחה את בן זוגה לאי המסיבות עם חולצה שתמנע ממנו לבגוד
אישה סגולה עם חזה ענק מבקשת להוסיף שתלים שייסכנו את חייה
אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

אולגה ולריו ובן זוגה. מתוך פייסבוק, צילום מסך
אולגה ולריו ובן זוגה/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"זה נורמלי, זה טבעי", התעקשה אולגה, מעצבת שיער מברוקלין שדיברה עם הניו יורק פוסט שהעניק לה את התואר "הסקס הרועש ביותר בניו יורק". "לא חשבתי שזה יקרה, אבל זה קרה. לא ידעתי שעשינו את זה כל כך חזק". מתברר שהזוג הלהוט השאיר את חלון חדר השינה פתוח, כך שכל השכנים שמעו.

ולריו התעקשה להודות במעשיה ולצאת לתקשורת - בעיקר כדי שבתה, דהאניה ולריו, המתגוררת איתה באופן זמני, לא תהיה זו שמואשמת. "אני עושה את זה בשבילה", אמרה אולגה. "בהתחלה זה הביך אותי, אבל עכשיו אני בסדר עם זה. אם אצטרך לספר את כל הסיפור, אעשה זאת".

אולגה ולריו. מתוך פייסבוק, צילום מסך
אולגה ולריו/צילום מסך, מתוך פייסבוק

הבת אמרה שהיא מובכת, כמובן, מהסטואציה: "אבא שלי חי ברפובליקה הדומיניקנית והוא מאוד מיושן, אז כשהוא ראה שאני והיא הגענו לעיתון הוא הופתע. לי ולאמא שלי תמיד היה קשר טוב, אבל לא עד כדי כך פתוח". לדבריה, בעקבות הרעשים שהגיעו מהבית שלה ושל אמה העידו לביתן כתבים, הניחו שהיא אחראית לרעש ופרסמו את שמה תחת התואר "הסקס הרועש ביותר בעיר". בעקבות כך ,גברים החלו לדפוק בדלת שלה ואחד מהם אפילו הציע לה 40 אלף דולר כדי לבלות איתו לילה במיטה. היא סירבה. "אני לא יודעת אם אני גם קולנית, אבל יש לי הרבה תשוקה", היא אמרה וטענה שהיא עצמה לא שמעה את אימה בזמן הסקס: "תודה לאל, זה לא קרה". אנחנו לא בטוחים איך, אבל בסדר, נאמין לה.

דהיאנה ולריו. מתוך האינסטגרם של דהיאנה ולריו, צילום מסך
דהיאנה ולריו/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של דהיאנה ולריו
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully