וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה הזו שלחה את בן זוגה לאי המסיבות עם חולצה שתמנע ממנו לבגוד

2.7.2017 / 8:25

קורי הייוורד, אנגליה בת 18, חששה שבן זוגה יתהולל במליה, האי שבכרתים, אז היא הכינה לו חולצה מיוחדת שלטענתה, רק גרמה לו למשוך עוד יותר תשומת לב

Malia TV

בסרטון –זה מה שקורה במסיבות במליה

גברים בריטיים רבים נוהגים לטוס לעיירה היוונית מליה שבכרתים, לטובת מסיבות רוויות אלכוהול ונשים. ובכן, קורי הייוורד בת ה-18, לא רצתה שבן זוגה, ג'ייק טוליבר בן ה-22 יתבלבל מכל ההמולה ויבגוד בה בטעות, אז היא החליטה לשלוח אותו לחופשה עם חולצה מיוחדת שתוודא שאף בחורה לא תתקרב אליו.

עוד בנושא:

מישהי פה הגזימה עם הטוורקינג שלה - וזה נגמר רע מאוד
התקנות החדשות שיאפשרו לקיים סקס מהנה יותר - ברכבות נוסעות
צעירה שיצאה עם 5,000 גברים משיקה קורס מקוון להשגת שוגר דדי
קורע: דוגמנית בתחתונים שיחזרה את "מלך האריות" - והתוצאה מביכה

קורי והחבר ג'ייק

לאחר שהיא פרסמה את החולצה בפייסבוק היא זכתה למאות שיתופים ומספר לא מבוטל של כתבות כלי התקשורת הבריטים. הסיבה? על החולצה מופיעה תמונה שלה והכיתוב: "אם את יכולה לקרוא את זה את קרובה מדי, אז זוזי אחורה".

בגב החולצה יש תמונה של קורי עם בתם בת ארבעת החודשים של הזוג הצעיר, מלווה בכיתוב: "אני אוהב את הבנות שלי ואני שונא את כל הבנות במליה".

"הוא לא אהב את זה", הודתה קורי, "אבל לאחר מכן הוא הודה שזה די מצחיק והבטיח שהוא ילבש את החולצה". אחותה של הייוורד עזרה לה לעצב את החולצה המיוחדת, שחברותיה ומשפחתה אהבו עד מאוד: "כולם חשבו שזה קורע מצחוק. חלק מהאנשים אמרו שאני משוגעת, אבל רובם הבינו שמדובר בבדיחה. החברים של ג'ייק חשבו שזה מצחיק מאוד ואמרו לי שהם רוצים לעשות סלפי עם החולצה. הדבר האירוני הוא שעכשיו הוא בטח קיבל יותר תשומת לב!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully