וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שיצאה עם 5,000 גברים משיקה קורס מקוון להשגת שוגר דדי

27.6.2017 / 8:35

תאילנדיות בת 24 שכבר יצאה עם אלפי גברים טוענת שהיא ביססה אסטרטגיות לפיתוי גברים עשירים. עם "חוכמת החיים" הזאת היא מציעה קורס מקוון לנשים מתאילנד שמעוניינות למצוא שוגר דדי משלהן

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – אתר למציאת "שוגר דדי"

השנה היא 2017 אבל יש עדיין לא מעט גברים (וגם נשים) שמשוכנעים שאפשר לקנות נשים בכסף. למרבה הצער יש מי שמשתף פעולה עם קו המחשבה הזה - הכירו את מאדאם ראיה, שמגדירה עצמה כמומחית לאמנות הפיתוי וטוענת שיצאה עם לא פחות מ-5,000 גברים אמידים, וכעת היא מציעה קורס מקוון לנשים תאילנדיות שמעוניינות למצוא את האביר על הלמבורגיני הלבנה.

פרייה סורייה בת ה-24 סיפרה שקיבלה מלגת לימודים באירופה ושם הספיקה לצאת עם אלפי גברים. כשביססה אסטרטגיות מוצלחות, חזרה לתאילנד והחלה לייעץ לנשים בעמוד הפייסבוק שלה על אמנות הפיתוי. לאחרונה היא הכריזה על קורס מקוון בתשלום שמבטיח למצוא לנשים זיווג עם שוגר דדי איכותי. הקורס מציע שני מסלולי הכשרה: המסלול הרגיל ומסלול ה-VIP.

תמורת תשלום חד פעמי של 14 אלף בהט (412 דולר) נשים תאילנדיות יוכלו להיות חברות VIP ולקבל הדרכה מפורטת על הדרכים לפתות גבר עשיר, איך לבקש ממנו כסף בלי לקבל סירוב - ואיך להרגיש איתו יותר נוח במיטה. התמריץ הטוב ביותר במסלול ה-VIP הוא שידוכים עם גברים עשירים קווקזים או גברים מהמזרח התיכון - עד שיימצא האחד.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עוד ועוד צעירות מתפתות למכור את בתוליהן תמורת מיליוני דולרים

לכתבה המלאה

מסלול ה-VIP כולל:

(על פי SpokeDark.tv)

1. דייט מובטח עם עשיר זר תוך יום עד שלושה ימים לאחר ההרשמה ודייטים עתידיים נוספים עד שיימצא בן הזוג המתאים.

2. אסטרטגיות בטוחות להרוויח כסף.

3. אסטרטגיה מיוחדת כיצד לבקש מהדייט כסף – ולהשיג בין 100 ל-300 אלף בהט (3-9 אלף דולר) לשופינג.

4. דרכים לניהול משא ומתן על כסף לפני דייט או חופשה עם גבר עשיר, או על בסיס חודשי. כולל משא ומתן על מתנות יקרות כמו מכונית או דירה.

5. תרגול של משפטים בערבית או אנגלית שיקלו על בקשת הכסף.

6. שיחות אישיות עם מאדאם ראיה (תגובות מובטחות תוך 1-2 ימים).

7. ביקור בוילה של מאדם ראיה בפורט וארוחת צהריים איתה.

נשים שלא יכולות להרשות לעצמן לשלם 14 אלף בהט מוזמנות לבחור בתכנית הרגילה שעולה 6,300 בהט (185 דולר) וכוללת הכשרה לפיתוי גברים עשירים ללא קביעת דייטים. אם זה עדיין יקר, יוכלו הנשים להסתפק בטיפים שהיא נותנת בחינם בעמוד הפייסבוק שלה.

מאדאם ראיה טוענת שהקורס המקוון שלה הוא הצלחה מסחררת והוסיפה שהיא קיבלה כל כך הרבה פניות מאז שהכריזה על הקורס שהיא לא מצליחה להשיב לכולן בזמן. אם אתן במקרה גרות בתאילנד ורוצות לקחת חלק בקורס ה-VIP הנכבד שלה, דעו שהיא לא מקבלת כל אחת: הנשים עוברות ראיון ורק אלו שמראות רצינות מתקבלות. "14 אלף בהט זה לא יקר בשביל מה שתקבלו", כתבה אחת המעוניינות, "אני רק צריכה לחסוך קצת כסף בשביל זה. אני בת 33, מדברת קצת אנגלית ויש לי ילדים. אני מאוד רוצה למצוא מישהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully