וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 25 נפצע קשה בפיצוץ מטען חבלה באופנוע ביפו; הרקע פלילי

6.7.2017 / 18:57

הפיצוץ אירע כשהצעיר היה רכוב על גבי האופנוע ברחוב עזה בעיר. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב עם כוויות על כל חלקי גופו. כוחות משטרה הגיעו למקום. חבלנים וחוקרים מנסים להבין כיצד הוסלק המטען ומי המעורבים בהפעלתו

צילום: יותם רונן

צעיר כבן 25 נפצע היום (חמישי) באורח קשה בפיצוץ מטען נפץ באופנוע שאירע ברחוב עזה ביפו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב. כוחות משטרה גדולים, בהם חוקרי זירה וחבלני משטרה הוקפצו למקום והחלו בחקירה.

מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר ככל הנראה במטען חבלה שהתפוצץ כשהקורבן היה על גבי קטנוע שעמד מתחת לבניין מגוריו. מדובר באירוע על רקע פלילי. כעת פועלים חבלני המשטרה וחוקרי הזירה בהבנת אופן הסלקת המטען והפעלתו וכן מתבצעת חקירה להבנת הנסיבות והמעורבים האפשריים.

הדיווח על הפצוע התקבל בשעה 18:28 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, צעיר כבן 25, שוכב כשהוא בהכרה וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול לבית החולים איכילוב כשמצבו קשה", סיפר בן בר זאב, חובש בכיר על אופנוע מד"א.

לקריאה נוספת:
עבריין ואישה בת 37 נורו למוות מכלי רכב חולף ביפו; היורה נמלט
שני צעירים נפצעו מירי בפיצרייה ביפו; מצבם קשה ובינוני

פיצוץ מטען חבלה בחרוב עזה, בתל אביב 6 ביולי 2017. מגד גוזני
זירת הפיצוץ, היום/מגד גוזני
פיצוץ מטען חבלה בחרוב עזה, בתל אביב 6 ביולי 2017. מגד גוזני
שוטרים אוספים ממצאים מהזירה/מגד גוזני

במשטרה הביעו השבוע חשש מנקמה בעקבות ניסיון החיסול שאירע ביום ראשון ביפו, שבו נפצעו העבריין עבד מחג'נא, בתו ואמו. מחג'נא נפצע קל וטופל בזירה, אך שתי הנשים – האם, בשנות ה-70 לחייה, והילדה בת ה-16 - שנפצעו גם הן באורח קל פונו לבית החולים וולפסון.

המתנקש ירה עשרות קליעים לעבד מחג'נא, ובמשטרה אמרו כי "רק בדרך נס האירוע לא הסתיים באסון כבד". מהחקירה עולה כי בני המשפחה, כולל אשתו של מחג'נא, ישבו במרפסת ביתם, כשרכב הגיע לחזית הביתה ואלמוני ירד ממנו חמוש באקדח. הוא החל לירות לעברם, והם נמלטו לתוך הבית, אך הוא נכנס אחריהם וירה לכל עבר תוך שהוא מחליף מחסניות בכלי הנשק. עם סיום הירי הוא נמלט מהמקום, מותיר אחריו שלושה פצועים קל שפונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully