וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות קליעים למרפסת: חשש במשטרה - נסיון החיסול ביפו יגרור נקמה

3.7.2017 / 16:00

הירי לעבר העבריין עבד מחג'נא ובני משפחתו הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך במשטרה מעריכים כי האירוע עלול לגרום להגברת המתיחות בין ארגוני הפשיעה ביפו. גורם בצוות החקירה: "רק בדרך נס האירוע לא הסתיים באסון כבד"

זירת החיסול ביפו אמש 3 ביולי 2017. חטיבת דובר המשטרה
זירת הירי ביפו, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

במשטרה חוששים משורה של פעולות נקם על ניסיון החיסול אתמול (ראשון) ביפו, שבו נפצעו העבריין עבד מחג'נא, בתו ואמו. מחג'נא נפצע קל וטופל בזירה, אך שתי הנשים – האם, בשנות השבעים לחייה, והילדה בת ה-16 - פונו לבית החולים וולפסון.

המתנקש ירה עשרות קליעים לעבד מחג'נא, ובמשטרה אמרו כי "רק בדרך נס האירוע לא הסתיים באסון כבד". מהחקירה עולה כי בני המשפחה, כולל אשתו של מחג'נא, ישבו במרפסת ביתם, כשרכב הגיע לחזית הביתה ואלמוני ירד ממנו חמוש באקדח. הוא החל לירות לעברם, והם נמלטו לתוך הבית, אך הוא נכנס אחריהם וירה לכל עבר תוך שהוא מחליף מחסניות בכלי הנשק. עם סיום הירי הוא נמלט מהמקום, מותיר אחריו שלושה פצועים קל שפונו.

צוות החקירה המיוחד של מרחב יפתח במשטרה העריך כי האירוע עשוי לגרום להגברת המתיחות בין ארגוני הפשיעה ביפו, ובין החמולות העברייניות המסוכסכות. משעות הבוקר משקיעה המשטרה מאמצים במניעת גל אלימות, כולל פעולות חקירה אינטנסיביות והגברת הנוכחות והפעילות המודיעינית ביפו.

זירת החיסול ביפו אמש 3 ביולי 2017. חטיבת דובר המשטרה
שוטרים אתמול בזירה ביפו/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully