וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין ואישה בת 37 נורו למוות מכלי רכב חולף ביפו; היורה נמלט

31.5.2017 / 0:40

לאחר שנורו ברכבם מטווח קצר, השניים פונו במצב אנוש לבית החולים וולפסון שבחולון, שם נקבע מותם. ממשטרת ישראל נמסר כי כוחות גדולים סורקים את האזור במטרה לאתר את האחראי לירי. הגבר שנורה מוכר למשטרה, והחוקרים מעריכים כי הוא היה היעד לחיסול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השניים אותרו כשהם מחוסרי הכרה בתוך רכבם בעיר. זירת הרצח, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אישה בת 37 וגבר בשנות ה-30 לחייו נהרגו הלילה (רביעי) מירי מרכב חולף ברחוב אלברט קיוסו ביפו. ההרוגים הם מריה גאנם, תושבת תל אביב, ונאדי פארס, עבריין תושב רמלה המוכר למשטרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים וולפסון שבחולון, שם נקבע תחילה מותה של גאנם ובהמשך גם מותו של פארס. ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחו סריקות לאיתור האחראים לירי וכי כוחות גדולים תחקרו עדי ראייה בזירה. טרם נעצרו חשודים. צו איסור פרסום הוצא על פרטי החקירה.

אנואר שרקאווי, חובש מד"א שהגיע למקום וטיפל בנפגעים סיפר כי "כשהגעתי ראיתי גבר ואישה ירויים בתוך רכב, הוצאתי אותם מהרכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מפצעי ירי בגופם, בסיוע צוותי ניידות טיפול נמרץ שלנו שהגיעו מהר למקום הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו בדחיפות אותם לבית החולים כשמצבם אנוש".

עוד בוואלה! NEWS:
יממה לפני המועד האחרון: טראמפ "לא החליט" אם השגרירות תעבור לי-ם
חשד לפגע וברח בחיפה: נערה בת 16 נהרגה מפגיעת רכב; הנהג נמלט
לראשונה: צבא ארה"ב ערך ניסוי מוצלח המדמה יירוט טיל בין-יבשתי

זירת הרצח הכפול בתל אביב - יפו, מאי 2017. תומר אפלבאום, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
החקירה מנוהלת על ידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. זירת הרצח, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום, הארץ

חקירת הרצח הכפול הועברה בהוראת מפקד המחוז ניצב צ'יקו אדרי לימ"ר תל אביב. פארס היה כאמור מוכר למשטרה ובמשטרה מעריכים כי הוא היה היעד לחיסול. גאנם הותירה אחריה ארבעה ילדים, ואינה מוכרת למשטרה. החוקרים מנסים להתחקות כעת אחר מסלול המכונית כדי לאסוף צילומי מצלמות אבטחה באזור הנסיעה ולעמוד על זהותו של מי שעקב אחר הרכב.

ביום שני תושב תל אביב בן 26 נפצע באורח קל מירי ברחוב יהודה מרגוזה בעיר. הפצוע פינה את עצמו באופן עצמאי לבית החולים וולפסון והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית. לפני כחודש, גבר בן 33 תושב יפו וצעיר כבן 20 תושב אום אל-פחם נפצעו באורח קשה ובינוני עד קשה לאחר שרוכב אופנוע ירה בהם בפתח בפיצרייה ברחוב יפת שביפו ונמלט מהמקום. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי וכי צעיר בן 22 בחשד לירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully